NOD rond 13 april

Niroflo daarom raden ze het ook aan om pas een dag na je NOD te testen. Wat jammer dat het bij jou mis ging voor je NOD. Gelukkig heb je wel een meid van 4 rondlopen. Wie weet misschien nu ook raak..
Ninaaa ja lijkt mij wennen, maar uiteindelijk als de klik er is en alles klopt wat zeggen 2 getalletjes dan? Leuk dat jullie voor een kindje samen gaan!
hoe oud zijn jullie dames? En hoeveel kinderen willen jullie nog? #latenweelkaarbeterlerenkennen
 
Welkom nieuwelingen!
Ongelofelijk hoeveel pagina's jullie alweer hebben vol gekletst. Leuk om alle verhalen  te lezen.
Ik heb van de Kruidvat zwangerschapstesten gekocht. Ik denk dat ik 2 dagen na mijn NOD ga testen. Mijn NOD is rond 11 april. 
NiRoFlo hoe snel kwam je er steeds achter dat je een vmk had? Ging je dan gewoon een paar dagen na je NOD weer testen? Of werd je dan toch ongesteld waardoor je het wist?
 
Siemaa, ik ben inmiddels 24 (beetje verwarrende naam :p) en we willen 3 kinderen als dat ons gegeven is. We hebben een huis met 4 slaapkamers dus meer kinderen 'passen' niet. En jij?
Ik klets een beetje veel, beautifullflower :) dan schiet het op! Ik ben altijd blij met zo'n forum.. vooral die wachtweken zijn slopend :eek:
 
Ohhh inderdaad die wachtweken duren zó lang! En fijn dat je het hier dan met dames er over kunt hebben die weten hoe het is!
Ik ben 25 jaar en mijn man is 35 jaar oud. Wij hopen dat we twee kindjes mogen krijgen ?
 
Siemaa, mijn dochters zijn 15 en 18. 
Wij hopen dat we 2 kindjes mogen krijgen nog, maar dat is misschien helemaal niet mogelijk omdat ik al 39 ben.. maar ja, we mogen het wel hopen natuurlijk. 
Hoeveel kinderen heb jij Siemaa?
xx
 
 
Hey dames! Wat gezellig hier op het forum! Volgens mij heb ik hier ook al eens tussen gereageerd, maar heb daarba vooral met jullie meegelezen. Zo apart die verschillende verhalen maar toch allemaal voor hetzelfde doel.
ik had zelf verwacht mijn ovulatie nu wel gehad te hebben, maar mijn test heeft nog niet geknalt en zit nu op cyclusdag 17. Hopen dat ie de komende dagen eraan zit te komen. Mijn nod was 15 april, maar hier ben ik nu niet meer zeker van door het late ei (als die nog komt).
ik ben zelf 26 en mijn partner ook. Zijn nu ronde 6 voor ons eerste kindje!
veel succes allemaal met wachten!!
 
@Zwangere-22er ik werk ook in de zorg als verpleegkundige.. leuk! ?
@Zoë ik kon t/m dag 17 ook mijn eisprong niet vinden en toen waren mijn testen op haha.. dus ik heb ook geen idee
 
Terug
Bovenaan