NOD rond 13 april

@xxE ik heb wel al nieuwe testen gehaald, dus ik kan lekker doortesten. Heb bij de action meteen 3 doosjes gehaald?
 
@Zoë spannend!? Ik heb deze donderdag (ongeveer) mijn n.o.d. dus zou vanaf vandaag de early testen kunnen doen. Ik heb die van de Action in huis. 
Hoe denken jullie over vroeg testen en de testen van de Action?
 
Hoi Zoë! Jij ook succes met wachten. Vervelend dat je ei nu later is :( hopelijk springt hij nog wel en snel! Ben jij al lang aan het proberen? Succes met testen nog!
 
@Siemaa: wij gaan nu voor de 1e en we zouden graag 2 kindjes willen. Liefst met niet al te veel leeftijdsverschil (max. 2 jaar) zodat ze leuk met elkaar kunnen spelen  en dan heb je de "tropenjaren" van slapeloze nachten en luiers enzo gehad en gaan ze vrijn vlot na elkaar naar school ipv dat de ene al naar de basisschool gaat en dat je dan weer helemaal overnieuw moet beginnen.
Maar misschien komen we hier wel heel hard van terug zodra we de 1e hebben ? Dat we denken: dit is zo pittig, voorlopig geen 2e.
 
@xxE voor jou ook spannend dus! Ik heb zelf ook de testen van action, maar ik doe ze niet meer voor mijn nod. Ergens vertrouw ik het dan niet en blijf ik toch hopen dat ik dan toch nog zwanger ben. Die teleurstelling wordt bij mij steeds erger!
@zwangere 22-er; dankje! Hoop ook dat er nog een ei komt. Ik ben eind oktober met de pil gestopt en we zitten nu in ronde 6. Ik had altijd verwacht dat ik heel snel zwanger zou worden, dus valt allemaal wel erg tegen nu.. maar we mogen nog niet klagen, er zijn koppels die er jaren over doen!
 
Ik weet dat geadviseerd wordt om op de dag van je nod of zelfs daarna pas te testen, maar toen ik het voelde wilde ik het ook meteen zeker weten en ook na je nod kan het nog fout gaan. Ik heb na mijn nod nog wel een test gedaan, maar dit was gewoon om zeker te weten dat de hcg uit mijn lichaam was en we naar de volgende ronde konden. Toen ons dochtertje geboren was voelde ik heel sterk dat ik drie kindjes wil en dat zeg ik op de dag van vandaag nog steeds! Om nu pas voor een tweede kindje te gaan is zeker een bewuste keuze! Door de baan van mijn vriend sta ik er regelmatig alleen voor en we hebben best wat zorgen over de gezondheid van ons dochtertje gehad. Dat zij nu zelfstandiger is en naar school gaat waardoor ik mijn handen vrij heb voor een nieuw babytje vind ik ideaal! Ik werk trouwens ook in de zorg, maar dan als huishoudelijke hulp en ik mag zelf mijn uren indelen wat ook ideaal is!
 
oh ronde 6 alweer Zoë! Ook lang.. heb je dan ook allemaal van die zwangerschapskwaaltjes die bij het ontpillen bleken te horen? Lijkt me zo frustrerend.. 
Ik zou ook lekker testen na de nod. Dan is de kans dat het mis gaat ook weer wat kleiner en weet je bijna zeker dat je (helaas) echt niet zwanger bent als de test negatief is.
Beautifullflower, haha ja dat kan. Gelukkig zijn alle kinderen anders, dus als de eerste een huilbaby is hoeft de tweede het niet ook te zijn! En de eerste is er nog niet eens :)! Je zou dan ongeveer weer gaan proberen als de eerste 1 en een kwart is :p
Aan de ene kant lijkt een klein leeftijdsverschil me heel leuk maar aan de andere kant lijkt het me ook wat hebben om de baby te krijgen als de eerste al naar school is. Dan heb je lekker veel tijd voor de baby overdag. Maar daar kies ik zelf ook niet voor hoor :) misschien een derde als de oudste twee naar school gaan :p
Ik geloof haast niet dat ik zwanger ben, jullie zijn allemaal zo lang bezig en dan zou ik met 1 keer meteen zwanger zijn.. klinkt haast oneerlijk. Ik blijf hopen maar ik denk het toch niet.. heb ook niet echt kwaaltjes (maar dat hoeft natuurlijk ook weer niet per see ?) ik vind het gewoon ook weer zo spannend
 
Oh NiRoFlo! Jouw bericht gemist. Wel leuk ja, zo'n verschil! Gaat het nu weer goed met de gezondheid van je dochter? Rot dat dat zo veel zorgen met zich mee bracht en dat jij er vaak alleen voor staat. Is je vriend steeds een (of meerdere) week weg of zo, of werkt hij hele lange dagen?
Fijn dat je zelf je werkuren kan indelen! Dat scheelt! Ik werk als gehandicaptenbegeleider, maar wel parttime, 2 om 4 dagen :) nachten doe ik bijna nooit want ik heb een collega die heel graag veel nachten werkt. Er gebeurt bij ons ook bijna nooit wat 's nachts. Maar ik vind het heerlijk om thuis te zijn en slapen :).
 
Terug
Bovenaan