NOD rond 13 april

@ zwangere 22-er; ja ik vorige maand echt de kwaaltjes gehad waardoor ik er zeer zeker van was dat ik zwanger was. Ik had echt hevige pijn in mijn borsten en was ook soms ‘s avonds misselijk. Nu oo dit moment heb ik helemaal nergens last van, dus dan ben ik ook iets rustiger. Ga er gewoon vanuit dat ik deze maand niet zwanger wordt, dan valt het ook niet zo tegen. 
 
Ik werk ook in de zorg, met jongeren  met autisme. Leuk werk. 
Frustrerend hè Zoë als de maanden doortikken, de teleurstelling wordt steeds groter. 
Bij mij is het echt een drama op de dag dat ik ongesteld wordt, pffff.. dan ben ik echt van slag. Na 2 of 3 dagen is dat gevoel ook weer weg en heb ik weer hoop en gaan we er weer voor. 
Zwangere 22-er, je weet maar nooit... zou toch hartstikkevleuk zijn als t in 1 keer raak is. Niks oneeelijks aan! 
Succes met wachten allemaal. 
Liefs Nina 
 
Wat zijn jullie nog allemaal jong! Ik ben 26. maximaal 3 kindjes (voor zover je dat kan zeggen zometeen is er een tweeling op het eind :p ) maar 2 is ook prima. Even aankijken hoe alles loopt en of het compleet voelt. Ik kom zelf van het kinderdagverblijf. Maar ook met ouderen gewerkt voor 5jaar. 
 
 
Haha jij bent ook nog jong siemaa, lekker toch! Dan was je 24 dat je eerste kwam!
Ik zou het zeker geweldig vinden als het meteen lukt Ninaa! Blijven hopen dan maar :).
Slim om daar niet van uit te gaan Zoë, maar dat is ook een beetje lastig!
 
Ik zit nu in ronde 7, deze keer met een ovulatietest.... Ik zit nu op 7 dpo. 9 april is mijn NOD. Wederom heel erg spannend doe mijn uiterste best er niet teveel mee bezig zijn maar toch voel ik telkens weer dingen waarvan ik denk... zal het dan toch?! Vast wel herkenbaar voor jullie? ;-)
 
Terug
Bovenaan