NOD rond 13 april

Ook al zo lang fleurtjeroos, hopelijk is dit de laatste ronde! Herkenbaar ja! 9 april schiet al wel op. Ga je dan ook testen? Wat voel jij nu allemaal?
 
@Ninaaa, ja elke maand weer die spanning en daarna weer die teleurstelling is zeer frustrerend. Om ons heen wordt nu iedereen in eens zwanger, en het voelt dan zoooo oneerlijk. Ik gun het iedereen natuurlijk van harte, maar je gunt het jezelf natuurlijk altijd net iets meer.. haha
Zelf wil ik graag uiteindelijk 2 kindjes en dan vind ik het genoeg! 
Ik hoop voor ons allemaal dat we dit keer een positieve test in handen hebben! Zou zo leuk zijn!!
 
Ja ik zit ook in de situatie dat er veel mensen zwanger zijn in mn omgeving, dat steekt wel soms, tuurlijk gun ik het hun ook. 
Mij was 20 en 23 toen ik mn dochters kreeg, dus ook nog jong. En nu hopelijk een tweede leg. 
X
 
Ik heb ook vaak op deze site dat ik in mij wordt veranderd ? maar bij de eersten was je ook jong ja! Wel leuk dat er nu dan weer ruimte komt voor een derde. Wilde je altijd al 3 kinderen of is de wens er gekomen door je nieuwe vriend? Was je bij je dochters snel zwanger?
Ik snap goed dat het oneerlijk voelt dat jullie nog niet aan de beurt zijn, Zoë. Dat is naar, vooral als anderen met de eerste ronde al weer zwanger worden.
 
 
 
Hier op de 15e mijn nod. Gister een knaltest gehad bij ovulatietesten. Nog nooit eerder zo knaller gehad. (Mooi paasei gevonden dacht ik zo)
we wachten nu weer rustig af.
 
Ohh jullie waren zo lekker jong bij de eerste kindjes! Ik heb altijd voor mijn 25e mijn kindjes compleet willen hebben, alleen was mijn vorige relatie niet zo stabiel dat ik de gok met hem heb durven wagen. (Achteraf ook maar beter). 
En ja, soms lijkt het oneerlijk, maar ik heb nog tijd! We wachten gewoon geduldig af tot het wel een keer lukt!
 
Terug
Bovenaan