NOD rond 13 april

Ohh Ingelou ik ben ook heel erg bezig met leuke orginele manieren om het familie te vertellen.
Ik denk zelf dat ik iets leuks doe voor de kinderen van mijn zus en de kinderen van de zus van mijn vriend ipv iets voor onze ouders en zussen. Als zij iets krijgen weten ze direct wat er aan de hand is, maar de kinderen krijgen wel vaker zonder reden een cadeautje.
wel leuk dat we hier ideeen kunnen uitwisselen!
 
Wat een leuk idee van dat bloemenboeketje @Zwangere 22-er! En ik snap inderdaad dat het bij je 2e kindje wel wat anders is. Zelf vind ik het idee van een shirtje aan doen bij je eerste kindje heel erg leuk! Vrienden van ons deden dat ook bij hun dochtertje. Het moment waarop ik het zag en door had was ZO leuk!
@X Zoë, jouw idee om het voor de kinderen te doen vind ik ook echt heel leuk! Alleen zijn wij in beide families de eerste die een kindje zullen krijgen dus bij ons gaat dat helaas niet op! 
Ideeën blijven zeker welkom! ?
Een tijdje geleden vroeg iemand welke app iedereen gebruikt om de cyclus bij te houden. Zelf gebruik ik “Mijn kalender”. Deze vind ik zelf erg overzichtelijk! Heb er meerdere geprobeerd namelijk. Deze kalender houdt heel mooi bij hoeveel dagen elke cyclus duurt (zonder dat je zelf hoeft te tellen ?) en ook hoeveel dagen je menstruatie duurt per cyclus. Verder kun je bij elke dag aantekeningen zetten, symptomen invullen en je temperatuur. Fijne app dus! ☺️
 
Ik herken het net als de meesten dat echt iedereen in mijn omgeving zwanger is..! En ja dan bekruipt het jaloerse gevoel soms wel... dat het bij ons nog niet is gelukt en dat anderen ‘zomaar’ zwanger zijn..
 
Ingelou ik duim voor je! Het zit dan nu vast goed! Hoe oud ben je?
ja dat uitgaan en reizen etc is nu helemaal niet meer interessant. De meeste vrienden van toen hebben nu jonge kinderen. 
Wat betreft vertellen asn familie, ik heb al vrij veel mensen verteld hoe het er nu voor staat, dat het dus niet lukt nu en welk traject we in gaan, vind ik wel fijn. Wordt erg gesteund door mn zussen en moeder bijvoorbeeld. Als ik zwanger ben kan ik mn mond niet houden denk ik, dus dan vertel ik het direct! 
 
 
Ik gebruik de app period diary maar dat is niet heel geweldig. Het houdt wel bij wanneer ik weer moet menstrueren en daar heb ik hem voor, en hoe lang het nog duurt. Qua vruchtbare dagen slaat hij nergens op. Hij zegt dat ik pas vanaf overmorgen niet meer vruchtbaar ben terwijl mijn ovulatie ergens tussen 26 en 28 maart al was :) naja. Beter het zekere voor het onzekere of zo? ?
De bloemen had ik trouwens gegeven op speciale dagen. Bij mijn ouders die 25 jaar getrouwd waren en mijn zwager was twee dagen daarna jarig :p .
Om het met de kindjes van je familie te doen is ook slim! 
Snap ik hoor aaltsje, ik hoop dat je snel aan de beurt bent!
 
zwangere 22er nee, ik was 23! Paar maandjes later 24 geworden :p
Ik heb deze maand voor het eerst dat ik denk hmm zou het.. krampjes in mijn buik en wat misselijk of let ik er gewoon teveel op, waarschijnlijk wel. Eens zien of we dit weekend en de dagen erop ook nog zulke dingen voelen hihi 
 
Terug
Bovenaan