NOD rond 13 april

@Zwangere 22-jarige, ik heb nog niet echt zwangerschaps “kwaaltjes”. Misschien nog iets te vroeg? Had alleen vandaag wat steken rechtsonder in m’n buik. Verder (nog) niks. 
@Ninaaa, ik ben 24! Mijn vriend is al wat ouder, 33. Heb altijd al graag jong moeder willen worden ?. 
@Aaltsje, herkenbaar! Bij ons in de omgeving is ook echt de één na de ander zwanger! Voelt dan soms zo oneerlijk voor je gevoel. Terwijl dat helemaal niet is wat ik wil denken want ik gun het iedereen! Hopelijk zijn wij met z’n allen ook gauw aan de beurt! Hoop echt zo dat we heel veel meiden mogen feliciteren deze maand! ?
 
Haha, dan waren we even oud bij de eerste siemaa :p
Misschien toch eens een andere app downloaden dan hier :p. Ik zat net in mijn app te kijken naar de kwaaltjes die ik had bij de eerste voor de test. Sowieso bloed een paar dagen later, nu niet. En steken, een borrelende buik, last bij lopen van m'n buik.. en er staat dat ik een warm en tevreden gevoel had. Dat heb ik nu allemaal niet. Zal wel niet zwanger zijn, denk ik dan meteen.. ?
Ik zit nu 8 dagen van m'n nod af. In de app staat dat ik toen ik zwanger was dus al dat andere al had gehad (op het warme en tevreden gevoel na dan ?, dat was een dag ervoor). Wat irritant is dat wachten. Vooral ook omdat als het nu niet raak is we nog 9 maanden tot een jaar gaan wachten voordat we het weer gaan proberen.. best wel frustrerend vind ik dat. Naja, ik zie wel ? het is wat God ons geeft dan maar ? ik word er wel gek van in ieder geval, als er nou ergens een lichtje ging branden zodra het raak is of zo ?
Waarom wil jij het nu na 12 weken zeggen Siemaa? Wanneer is je eerste echo dan? Ik had hem met 11 weken, heb het wel ook later dan dat verteld omdat ik daar ergens een paar weken later een mooie gelegenheid had.
Wel fijn dat mensen het bij jou weten Ninaa! Dan hoef je ook niet geheimzinnig te doen. Bij ons weet niemand het, ook bij de eerste niet. Ik vind dat zo privé of zo ? vond dat geheimpje ook zo leuk om te hebben ? 
Ik gun jullie echt allemaal een goede zwangerschap deze maand ? 
 
Ja de reden dat mensen het weten is ook omdat het niet lukt, anders hadden we ook niks gezegd. Maar nu is de situatie gewoon zo anders. Waarom als t nu niet raak is 9 maanden tot een haar wachten? 
 
@fleurtjeroos... we hebben precies dezelfde dag de NOD! Spannend hè? Ik ga heel erg duimen voor ons. 
@ingelou... ik lees dat je ook PCOS hebt. Ik weet het sinds februari. Heb nu 1 ronde clomid 50mg gehad. Het sloeg goed aan, had een mooi ei van 23mm. Ook was mijn bms mooi dik. Afgelopen maandagnacht werd ik badend in het zweet wakker, ik denk dat hij toen gesprongen is. Ik had rond 18.00u die avond een dikke vette streep op mijn ovutest, dus ik weet dat de LH piek er was toen. 
Ik heb ontzettende last van steekjes in mijn borsten af en toe. Het is niet constant aanwezig, vooral in de avond wordt het erger. Verder een opgezette buik en soms best chagrijnig ineens.. hm minder leuk voor vriendlief ?
Is het niet vroeg om al wat te merken? Wat is jullie ervaring? 
Ook in ben stiekem al bezig met de manier van vertellen aan familie en vrienden, ook al weten we nog niet of het al gelukt is. 
 
Hoe kan het dat het niet lukt hij jullie Ninaaa? Of weten jullie dat nog niet? (Sorry als je het hier al ergens hebt verteld!)
 
Ninaa, Mijn partner wil pas als hij een vast contract heeft voor de tweede gaan, en hij moet eerst dit contract dus uitwerken natuurlijk! En ik wil graag 2 jaar borstvoeding geven (maar iets minder zou ik ook goed vinden). Is vooral voor mijn partner dus, die is er nog niet helemaal klaar voor. Ik wil wel al een hele tijd graag voor de tweede gaan. Dat ik hier nu schrijf is vanwege een gescheurd condoom de dag voor mijn ovulatie en een beetje hoop dat het zo mag zijn :p 
Kaatje, vervelend die chagrijnige buien. De steekjes in je borsten herken ik van de eerste, erg irritant ? bij mij gingen ze ook erg snel groeien in de zwangerschap. En nu sla ik me voor mijn hoofd dat ik daar geen striemen balsem had gesmeerd helemaal aan het begin ? al heeft het op m'n buik ook niet echt geholpen.. wel fijn dat je weet dat er een goed ei zat! Geeft hoop!
 
Terug
Bovenaan