Haha, dan waren we even oud bij de eerste siemaa
.
Misschien toch eens een andere app downloaden dan hier
. Ik zat net in mijn app te kijken naar de kwaaltjes die ik had bij de eerste voor de test. Sowieso bloed een paar dagen later, nu niet. En steken, een borrelende buik, last bij lopen van m'n buik.. en er staat dat ik een warm en tevreden gevoel had. Dat heb ik nu allemaal niet. Zal wel niet zwanger zijn, denk ik dan meteen.. ?
Ik zit nu 8 dagen van m'n nod af. In de app staat dat ik toen ik zwanger was dus al dat andere al had gehad (op het warme en tevreden gevoel na dan ?, dat was een dag ervoor). Wat irritant is dat wachten. Vooral ook omdat als het nu niet raak is we nog 9 maanden tot een jaar gaan wachten voordat we het weer gaan proberen.. best wel frustrerend vind ik dat. Naja, ik zie wel ? het is wat God ons geeft dan maar ? ik word er wel gek van in ieder geval, als er nou ergens een lichtje ging branden zodra het raak is of zo ?
Waarom wil jij het nu na 12 weken zeggen Siemaa? Wanneer is je eerste echo dan? Ik had hem met 11 weken, heb het wel ook later dan dat verteld omdat ik daar ergens een paar weken later een mooie gelegenheid had.
Wel fijn dat mensen het bij jou weten Ninaa! Dan hoef je ook niet geheimzinnig te doen. Bij ons weet niemand het, ook bij de eerste niet. Ik vind dat zo privé of zo ? vond dat geheimpje ook zo leuk om te hebben ?
Ik gun jullie echt allemaal een goede zwangerschap deze maand ?