NOD rond 13 april

Haha, mijn moeder had helemaal geen striemen in haar zwangerschappen en ik zit helemaal vol ondanks smeren :p.
Ja zo lang je lichaam het aan kan vind ik het ook goed om gewoon te proberen zwanger te worden! Zou wat zijn toch! En er zijn niet voor niks testen op de markt gebracht en echo''s. Vrouwen worden hartstikke goed in de gaten gehouden als ze zwanger zijn hier in Nederland :)
Hahaha ik heb echt veel zin in een zwangerschap nu ? en ik ben nog niet eens zwanger waarschijnlijk ? ik vond het zo fijn om zwanger te zijn de eerste keer. En dan komt het toch opeens zo dichtbij nu :)
 
Mee eens 45 is ook mijn grens, dus wat dat betreft heb ik nog een paar jaar. 
Deze maand doe ik bewust geen ovulatie testen, om er niet teveel mee bezig te zijn en wat relaxter. Mijn man heeft er niet zoveel stress van maar ik wel. Dus ik gok nu een beetje wanneer mn eisprong is. Ik vermoed gister, maar kan ook vandaag. 
Gewoon om de dag vrijen zit je altijd goed toch... 
 
Ik ben ook 30! Ik word 27 april 31 :) jullie zijn dus niet alleen hihi...
mijn nod is dus ook 13 april en had eergisteren echt enorme kramp onderin mijn buik. Tegen de avond kon ik amper rechtop lopen.
Vanmorgen toen ik opstond had ik een klein beetje bloed verloren.
Geen idee of dit goed of slecht is maar je hoopt er natuurlijk wel op! 
Ik hoop allemaal dat het raak is zodat ik mijn verjaardag kan gebruiken om het op een leuke manier te vertellen aan mijn naasten :) 
maar goed, we moeten helaas nog even geduldig zijn...duurt zooo lang :-/
 
Spannend kkay! Zou een gaaf verjaardagscadeau zijn voor je!
Ik hoop dat het van de innesteling was dan ? 
En het duurt zeker lang ?
Ninaa, je zit vast goed met om de dag! Dan mis je je ovulatie in ieder geval niet als die komt! En het is ook nog erg gezellig ?
 
Hartstikke gezellig ?
Ik vind het fijn met jullie te kletsen, ik las vaak wel berichtjes op forums maar had me nooit aangemeld. Ik vind het erg prettig om al jullie verhalen te lezen... 
Spannend Kkey, succes en we duimen voor je.. 
x
 
@ Siemaa, ja dat zeggen ze hè, dat de zaad kwaliteit van de man na 45 achteruit gaat, maar ja, mijn man is 26 en ik 39 en bij mij lijkt alles goed en zijn zaad is van slechte kwaliteit ?
dus t zegt ook niet alles 
 
zwangere22er, 2 echo's maar wat weinig zeg. Ik vond 4 al weinig, vooral die periode na je 20weken echo duurt zolang! Misschien dat een andere verloskundige praktijk in de buurt meer echo's bied. Oh, dat is wel gek haha, misschien generatie overgeslagen bij jou?
Ninaaa, 45 is een mooie doel. Als je klust om de dag zit je sowieso goed. Nee, ja klopt haha maar 9 van de 10x dus wel na je 45e. Je man is een pechvogel. Maar hopelijk toch gauw een babytje voor jullie. Doet je man losse ondergoed aan, geen laptop op schoot niet douche met te heet water etc. Schijnt beter voor de zaad te zijn.
 
Terug
Bovenaan