Siemaa, ik had een pretecho gekocht met 15 weken. De volgende zwangerschap wil ik dat ook doen maar dan na de 20 weken echo. Ik denk dat een 3d echo me dan erg leuk lijkt, zo rond de 30 weken. Daarna schijn je niet zo heel veel meer te kunnen zien dacht ik. Maar het is wel een beetje duur, zon 3d echo 😛. We gaan nog wel zien wat we doen met de echo's. Inderdaad vind ik een praktijk in de buurt wel erg belangrijk, ik kan ook een praktijk in een dorp verderop, maar we hebben maar 1 auto en je zal net zien dat er wat is en mijn man de auto heeft en ik op de fiets zal moeten. Dat kan natuurlijk niet. En daarbij komt dat die ook maar 2 echo's aanbieden 😛.
Zouden jullie een combinatie test of nipt test willen doen als jullie zwanger zijn? Ik twijfel nogal, ik wil het eigenlijk niet, maar ik denk er misschien te makkelijk over. Ik denk nu, ik ben jong, mijn man is jong, de eerste was ook gezond, wat is de kans nu.. en zou ik het weg kunnen laten halen als het niet gezond blijkt te zijn, ik denk het nu niet.. lastig vind ik weer om over na te denken.