Haha jullie zijn altijd lekker actief midden in de nacht zeg ?
Siemaa, er zit hier maar 1 praktijk echt in de buurt en dat wil ik toch wel erg graag. Ik vind het fijn dat ik er zo ben en dat zij er ook snel kunnen zijn voor mij. Ik vond wel dat vanaf die 20 weken echo wel heel lang duurde. Dan heb je nog de helft te gaan.. maar omdat mijn buik toen lekker mee bewoog en ik het kindje goed kon voelen scheelde dat wel.
Ninaa, ik vind het ook heel leuk om zo lekker te kunnen kletsen, vooral omdat wij het niemand hebben verteld en dan voel je je soms zo alleen in die hoop en dat moet ik dan toch even delen ? lastig dat je vriend overal al rekening mee houdt en het toch niet helemaal goed is met zijn zaad ?
Rietepietje, welkom! Spannend ook voor jou! Kan natuurlijk goed dat je cyclus wat anders loopt door de pil! Ben je niet toevallig al zwanger ?? Een ovulatie test kan dan ook positief worden ?
Sanngroen, pfoe, wat een druk leven hebben jullie! Kan me voorstellen dat het dan makkelijk is om de schijn op te houden. Zo'n opmerking van wacht maar is wel naar. Dat hoorde ik ook vaak dat ik zwanger was van de eerste. Maar ik was toen bijna klaar met mijn opleiding, had al een baan die ik sowieso kon gaan uitbreiden en ik woonde al samen, wat wil je nog meer.. leuk dat jullie met Pasen samen waren, hopelijk met mooi resultaat ook nog ?.