MH: ja ik merk dat ik juist ook nu ik zwanger wil worden extra gezond wil eten zonder suikers enzo. En ik wil ook wel graag mooi zwanger zijn ipv dat mensen twijfelen of het m'n vetrol is of dat ik echt zwanger ben ?Maar t valt mee met m'n overgewicht hoor. Ben 1.67 m en ben van 81 naar 76 kg gegaan nu. Nog 8 kg dan ben ik wel tevreden. Maar als ik zwanger ben stop ik uiteraard meteen. Niet dat ik me dan ga volproppen maar dan ga ik wel weer koolhydraten eten.
NiRoFlo welkom! Leuk dat jullie voor een 2e gaan! Mag ik vragen hoe lang het bij jullie eerste kindje duurde voordat je zwanger was?
Ik merk nu al dat ik het best gek vind om "het" om de dag te moeten doen deze week. Toch een soort verplichting. Terwijl we er natuurlijk wel van genieten tis toch best apart.
NiRoFlo welkom! Leuk dat jullie voor een 2e gaan! Mag ik vragen hoe lang het bij jullie eerste kindje duurde voordat je zwanger was?
Ik merk nu al dat ik het best gek vind om "het" om de dag te moeten doen deze week. Toch een soort verplichting. Terwijl we er natuurlijk wel van genieten tis toch best apart.