NOD rond 13 april

Hallo Dames, 
Jeetje, wat een berichten zijn er alweer geschreven. Erg leuk om zo'n actief toppic te hebben. 
Dankjewel voor jullie complimenten over het stoppen met roken, al heb ik hier en daar wel gesmokkeld. Gelukkig heb ik het niet meer dagelijks nodig en dat vind ik al een hele verbetering. 
Ik gebruik de multivitamine van Kruidvat (kauwtablet) in combinatie met foliumzuur en toegevoegde vitamine D. De eerste maanden heb ik de Davitamon compleet geslikt voor zwangeren en vrouwen met een zwangerschapswens. Alleen vind ik deze best wel duur en ga deze pas slikken als ik zwanger ben. Ik ben ook een held in ze vergeten haha. 
Wat goed dat je zoveel bent afgevallen, echt heel knap BeautifulFlower! Natuurlijk is het belangrijk om je goed in je vel te voelen, je weet zelf wat het beste voor je is. 
Dit weekend met de pasen een weekendje weg, hopelijk werkt het voor de 'klusweek', haha! 
Iedereen een hele fijne pasen en tot snel! 
 
Oh bedankt GZ, ik ga eens lezen over die vitamine A.
@kkey wat fijn dat alles goed was. Hopelijk ook nu snel zwanger!!
Pff ik heb sinds vanmiddag keelpijn... ?
Ik wil niet ziek worden!!!
 
Welkom Kkay halfwaythere en siemaa. 
Kkay: wat vervelend dat jullie al zo lang bezig zijn en het nog steeds niet gelukt is. Maar d fijn om te lezen  dat alles goed was.
Is je vriend/man ook getest? 
Ik duim met jullie mee dat het nu snel raak is!
 
@siemma Ja, die gebruik ik ook. Daarnaast neem ik nog kauwvitaminen. 
Hier vanavond krampen gehad wat leek om menatruatiekrampen. Mogelijk al een vervroegde eisprong? 
Liefs 
 
Terug
Bovenaan