NOD rond 16 Jan, wie ook?

Hoi, hier ook 1tje die zit te wachten.
Zit vandaag op dag 34 en nog nix te zien.
Vorige x 36 dagen dus wil vrijdag wel ff een testje er aan wagen.
Op dag 31 ook getest maar was negatief...
We zulle zien!

Succes allemaal!

Hoi mammaloe,

Dit is ronde 7 voor mij.
Mijn langste cyclus tot nu toe was 35 dagen, dus als ik daar van uit ga ben ik nu dus 8 dagen overtijd.
Wat duurt dat wachten lang dan he...
Jij ook sterkte met wachten en ik hoop dat we snel een positieve test (of dan iig wat duidelijkheid) zullen hebben!

Groetjesss, Ashley.

Hoi Dames!!!!!!

Hou de moed erin want ik heb vandaag namelijk positief getest.
Het was weleens waar een lichte streep maar hij was er wel.
Ik heb voor de zekerheid ook nog een test bij de HA laten doen en daar was de streep iets duidelijker.
Heel veel sterkte en succes nog en misschien zie ik jullie in het volgende forum.
Ik blijf wel kijken hoe het met jullie gaat hoor!!!! Dus laat nog wel even wat weten.
Toy Toy Toy

Dikke kus Francis

He Francis,
Van Harte Gefeliciteerd!!! Wat fijn voor je. Ga er lekker van genieten!

Ik zit nog steeds in onzekerheid, maar ga er eigenlijk al vanuit dat ik niet zwanger ben. Wacht dus op de RD's. Als die er zaterdag nog niet zijn, ga ik maar weer een test doen, maar heb weinig hoop.

groetjes,
zaz

Hoi Francis,

wauw Van e Gefeliciteerd joh!!!
Geniet er maar lekker van meid en ik wens je een hele fijne zwangerschap toe met als resultaat een gezond kindje!
Moet eerlijk toegeven dat je berichtje mij weer een beetje hoop geeft dat eigenlijk al zo goed als allemaal vervlogen was
Ik zit nu op dag 44 en ben in afwachting van zaterdag. ( dan nog maar een test)
Maandag ga ik naar de huisarts bellen, maar hoop van harte dat dit niet nodig zal zijn!
Al is het maar dat ik die RD  te zien krijg.
Ik wil graag weten waar ik aan toe ben...

Groetjesss, Ashley.

Gefeliciteerd Francis! Echt super! Zie nou maar dat je de moed nooit moet verliezen.
Geniet er maar lekker van.
Dikke kus

He Ashley,

Zitten we nog steeds in hetzelfde schuitje? Bij mij ook nog geen te bekennen. Vindt het maar vreemd. Herken inderdaad ook wat jij schrijft, dat het me toch weer wat hoop geeft. Dat heb ik trouwens bij meerdere verhalen hier op het forum. Van meiden die meerdere keren negatief getest hebben en toen toch nog positief. Ik probeer er wat minder mee bezig te zijn, maar dat is bijna niet te doen. Ik hoop dat ik zaterdag toch wat meer duidelijheid krijg. Als er dan nog geen rode duiveltjes zijn, hoop ik ergens toch nog stiekem op een positieve test. Maar heb er een beetje een hard hoofd in. Voel me een beetje heen en weer geslingerd tussen wel..niet..wel..niet..enz. Ik ben benieuwd hoe het nu bij jou is! We houden elkaar op de hoogte!

groetjes,
zaz

Ik zit inmiddels op dag 39 en nog geen  . Ik gooi er morgen maar weer een testje tegen aan. En jij Ashley? Weet jij al wat meer?
zaz

Terug
Bovenaan