NOD rond 16 Jan, wie ook?

Nou héhé, hier dan toch eindelijk de RD gesignaleerd! Ben eigenlijk best opgelucht, want ik had zo 'n buikpijn en die is nu gelukkig weg.
Volgende ronde wordt het waarschijnlijk ook niks, want manlief wordt vandaag geopereerd aan zijn knie.
Maar goed ik ben al lang blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben.
Voor jullie blijf ik natuurlijk duimen en ik ben heel benieuwd hoe het afloopt.

Groetjes

hij wordt toch geopereerd aan zijn knie????

ha ha ha ha

grapje hoor! Om je man nu half te verkrachten voor een paar zaadjes gaat wel errug ver.......maar ik krijg wel een soort van beeld.......

Succes dan maar na zijn herstel.

mama van MD

Hé Kerstin,

Wat jammer joh! Kan me voorstellen dat je wel even baalt. Maar ook de opluchting begrijp ik. Dat wachten is echt niet leuk. Ik zou ook wel willen weten waar ik aan toe ben. Weet nog steeds niks. In ieder geval geen RD. Jullie horen het nog wel.
groetjes,
zaz

Hoi Kerstin,

Wat jammer!!!!
Maar je weet inderdaad waar je aan toe bent en misschien een maandje rust kan geen kwaad hahaha.

Ik wacht nog steeds en er is niets in zicht.
Ik verlies wel veel vocht ik heb geen idee of dat normaal is??
Ook heb ik de Huisarts gebeld vandaag en de assistente heeft mij verteld de moed nog niet op te geven omdat het wel degelijk kan dat ik (of we zaz,ashley) zwanger ben.
Bij sommige vrouwen duurt het gewoon wat langer voordat het zwangerschapshormoon in de urine zit.
Zij raadde me aan om een grootverpakking testen te kopen en dan nog een paar keer te testen dus ik denk dat ik donderdag weer ga testen.
En mocht hij na het weekend nog steeds negatief zijn en RD is er nog niet dan moest ik langskomen en dan gaan ze verder kijken.
Dus dames nog even volhouden en testen maar weer!!!!!

Succes!!!!!

Groetjes Francis

Hi Kerstin,

jammer dat toch die vervelende RD  zijn verschenen!
Maar het is ook net wat je zelf zegt, je weet nu iig waar je aan toe bent.
Neem het er even van meid, ff een maandje rust en sterkte met de operatie!

Ik heb het dubbelpak testen binnen!
Normaal haal ik ze bij het kruidvat (eigen merk), maar die hadden geen dubbelpakken?!
Dus maar even doorgelopen naar de Etos en daar van het eigen merk een dubbelpak gekocht.
Morgenochtend ga ik er één doen en als het nodig is in het weekend nog een...
Dusss morgen het vervolg

Groetjesss, Ashley.

Ik raak nu toch een beetje in een dipje. Juist omdat de RD's er nog niet waren, dacht ik stiekem toch dat ik misschien wel zwanger zou zijn. Vanavond weer een test gedaan en weer negatief. Ik vind het gewoon heel vreemd. Heb nu toch echt het gevoel dat ik niet zwanger ben en dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Ik vraag me ook al af of ik niet ongesteld word, juist doordat ik er zo mee bezig ben. Ik weet het niet, maar heb het nu even niet leuk. Ik wil gewoon duidelijkheid. Blèèèh!!

Vanochtend weer getest. Dacht dat de ochtendurine misschien wel iets aan zou geven, maar nee hoor. Hartstikke negatief. Laat me nu maar gewoon ongesteld worden.

#%$&(%)(%@!~#@

Sorry, maar moest er even uit!
Ook hier weer één streepje en eerlijk gezegd verwacht ik ditzelfde zaterdag ook wel.
Dan wordt het dus echt de HA bellen, want hier wordt ik gek van!
Maar ja, dit is dus dag 44 en we gaan maar door met het wachten...

Terug
Bovenaan