A
Anoniem
Guest
Ik wordt er een beetje en van ondertussen ...
Vandaag was dag 41 van mijn cyclus, heb normaal een cyclus van tussen de 32 en 35 dagen!
Maar nog geen RD in zicht???
Het ongigevoel is ook weer weg, buikpijn is gelukkig wel al weer een stuk minder.
Maar gisterochtend dus een negatieve test, dus zal nog even af moeten wachten.
Wat zouden jullie doen? Een paar dagen of een week wachten met nog een test?
In principe denk ik dat ik net zo goed een week kan afwachten, als ik zwanger ben zal ik dan misschien meer kans op een positieve test hebben en mocht ik toch nog ongi worden doe ik tenminste niet weer een teleurstellende negatieve test.
Maar een week is toch ook weer zoooooooooo lang!!!
Hoe lang zouden jullie eigenlijk wachten met het bellen van de huisarts?
Ik heb zoiets van als ik volgend weekend nog steeds negatief test en de RD nog nergens te bekennen zijn om dan toch de huisarts maar te bellen voor advies?!
Vooral omdat wij al in ronde 7 zitten en ik de afgelopen maanden erg regelmatig was met mijn cyclussen.
Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat op dit moment?!
Groetjesss, Ashley.
Vandaag was dag 41 van mijn cyclus, heb normaal een cyclus van tussen de 32 en 35 dagen!
Maar nog geen RD in zicht???
Het ongigevoel is ook weer weg, buikpijn is gelukkig wel al weer een stuk minder.
Maar gisterochtend dus een negatieve test, dus zal nog even af moeten wachten.
Wat zouden jullie doen? Een paar dagen of een week wachten met nog een test?
In principe denk ik dat ik net zo goed een week kan afwachten, als ik zwanger ben zal ik dan misschien meer kans op een positieve test hebben en mocht ik toch nog ongi worden doe ik tenminste niet weer een teleurstellende negatieve test.
Maar een week is toch ook weer zoooooooooo lang!!!
Hoe lang zouden jullie eigenlijk wachten met het bellen van de huisarts?
Ik heb zoiets van als ik volgend weekend nog steeds negatief test en de RD nog nergens te bekennen zijn om dan toch de huisarts maar te bellen voor advies?!
Vooral omdat wij al in ronde 7 zitten en ik de afgelopen maanden erg regelmatig was met mijn cyclussen.
Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat op dit moment?!
Groetjesss, Ashley.