NOD rond 16 Jan, wie ook?

Ik wordt er een beetje  en  van ondertussen ...
Vandaag was dag 41 van mijn cyclus, heb normaal een cyclus van tussen de 32 en 35 dagen!
Maar nog geen RD  in zicht???
Het ongigevoel is ook weer weg, buikpijn is gelukkig wel al weer een stuk minder.
Maar gisterochtend dus een negatieve test, dus zal nog even af moeten wachten.
Wat zouden jullie doen? Een paar dagen of een week wachten met nog een test?
In principe denk ik dat ik net zo goed een week kan afwachten, als ik zwanger ben zal ik dan misschien meer kans op een positieve test hebben en mocht ik toch nog ongi worden doe ik tenminste niet weer een teleurstellende negatieve test.
Maar een week is toch ook weer zoooooooooo lang!!!
Hoe lang zouden jullie eigenlijk wachten met het bellen van de huisarts?
Ik heb zoiets van als ik volgend weekend nog steeds negatief test en de RD nog nergens te bekennen zijn om dan toch de huisarts maar te bellen voor advies?!
Vooral omdat wij al in ronde 7 zitten en ik de afgelopen maanden erg regelmatig was met mijn cyclussen.
Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat op dit moment?!

Groetjesss, Ashley.

Hoi zaz, nee, hier ook nog niks.
Heb wel veel buikpijn. Snap er niet veel van ,want ik denk steeds dat ik ongi word.
Maar nee hoor.
Nog maar even afwachten maar.
Bij jou dus ook nog niks? Wel vreemd hé.

Nou, ik vind het wel heel raar hoor, dat we dit allemaal hebben. Bij mij dus ook nog geen RD te bekennen. Ik heb besloten om nog even af te wachten, maar wil dan woensdag toch weer gaan testen.
Ik heb geen idee wanneer je hiermee naar de huisarts zou moeten gaan. Voor mij is het nog maar de eerste ronde en ik weet nog niet goed hoe mijn cyclus in elkaar steekt. Ik heb het gevoel dat het bij mij nog beide kanten op kan. Maar ik word behoorlijk ongeduldig van die onzekerheid.
Meiden, sterkte maar weer. Ben erg benieuwd hoe het met jullie verder gaat. Tot later!
groetjes,
Zaz

Hoi, hier ben ik nog even. Ik baal er echt van hoor, weet niet waar ik aan toe ben.
Voor mij is het de 3e x dat ik zwanger wil worden, dus best al wat ervaring.
Bij de 1e stopte ik al met de pil voordat ik zwanger wilde worden.
Ik werd iedere maand keurig op dag 28 ongi. Toen we er voor gingen meteen op dag 29 getest en zwanger.
Bij de 2e stopte ik met de pil, weer op dag 28 ongi en ronde 2 op dag 29 getest en zwanger.
Was wel heel erg volgens het boekje hé, maar ja nu..... ik heb op 17 dec. m'n laatste pil geslikt en op 20 dec. ongi geworden.
Ik heb nu zoveel last van ongi-krampen, maar dat had ik bij de 1e ook, dus dat zegt echt niets.
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, laat me dan inderedaad maar ongi worden als ik niet zwanger ben.
Misschien morgen nog een test, ben wel bang voor weer de teleurstelling (van mij en m'n hubbie)
Sorry voor het lange verhaal  

Hoi Kerstin,

geeft toch niet meid, "schrijf" het maar lekker van je af hoor, daar is zo'n forum toch voor!!!
Kan me voorstellen dat vooral als het al twee keer zo super volgens het boekje is gegaan dat je dan onzeker bent als het bij de derde niet zo is.
Maar kop op joh, dikke knuf voor jou
Bij mij zijn de RD ook nog steeds niet verschenen, dag 42 ondertussen...
Je wordt er wel onzeker van vind ik, denk de hele tijd dat er misschien wel iets niet goed  is ofzo?
Idere keer als ik een test ging kopen kocht ik er maar één, vond het zonde als ik er meer zou kopen en deze niet nodig zou hebben.
Nu ga ik morgen maar een dubbelpak kopen hi hi hi, wie weet
Ik heb besloten om woensdag en eventueel zaterdag weer te testen.
Is het dan nog steeds negatief en geen RD dan bel ik maandag even met de huisarts.
Al is het alleen maar om mezelf een beetje "gerust" te stellen.
Nou, hoop voor ons allen snel een positieve test!!!

Groetjesss, Ashley.

Hoi Meiden!!!!!

Nou ook bij mij nog steeds geen RD !!!
Ik ben zaterdag zelfs op stap geweest in de hoop dat het misschien doorzet....
maar nee hoor!!!!
Ik heb zoiets van nou als het dan toch niet zo is laat het dan maar komen dan, des te sneller kunnen we weer beginnen.
Ik word er niet goed van!!!!
Wel grappig om te lezen dat we allemaal hetzelfde hebben, terwijl ik dit in mijn omgeving nog nooit gehoord heb hahahaha.
Ook ik heb getwijfeld of ik vandaag de HA zou bellen.
Maar ik weet zeker dat je dan een antwoord krijg dat je beter kan wachten.
Maar ik ga morgen denk ik toch bellen om te vragen of zij een test willen doen.
Je weet nooit misschien test ik wel verkeerd of is die test van hun toch anders.
Het klinkt misschien hopeloos maar ik word gek van dat wachten....
Ik weet niet hoe dat bij jullie is maar ik heb geen ongi-pijnen meer in mijn buik.
Het enige waar ik last van heb is spierpijn in mijn buik en ik kan wel blijven slapen maar ik blijf moe.
Maar ja als ik meer weet laat ik het jullie weten.
Hou nog even vol dames!!!!!!!!!
(ik hoop stiekem toch nog dat het positief is na 2 negatieven testen )

Groetjes Francis

Ha lotgenoten,

Nou, bij mij ook nog steeds geen RD. En inderdaad, ik word er ondertussen ook een beetje gek van. Van het wachten, maar vooral de onzekerheid. Ergens heb ik steeds meer het gevoel dat ik zwanger ben, maar durf er niet te veel op te hopen. Bang dat de teleurstelling dan zo groot zal zijn als het niet zo is. Heb verder niet echt signalen die ik ook niet aan ongesteldheid toe zou kunnen schrijven. Alleen gister en vandaag een beetje het gevoel dat ik ziek ga worden. hoofdpijn en niet lekker en een heel warm hoofd. Maar mijn man zei dat hij dat ook had, dus ja, kan ik eigenlijk ook niks mee. Wij gaan dinsdagavond of woensdag weer testen. Is het weer negatief dan wacht ik zaterdag nog af en misschien na het weekend maar de HA bellen, als er dan nog geen rode duiveltjes zijn.
Ik vind het ook heel apart dat jullie hetzelfde hebben. Ben benieuwd wie het eerste zekerheid krijgt, in welke vorm dan ook. Ik hoop voor ons allemaal op die positieve test!!!
Hmmm, ook dit was een lang verhaal. Sterkte meiden! en hopelijk tot snel met goed nieuws!
Zaz

Hoi Hoi,

dag 43 en het wachten gaat verder ...

Francis,
ook bij mij zijn de ongi-pijnen/tekenen weer helemaal verdwenen ?!
Het  voelt net alsof ik deze keer gewoon ongi ben geweest maar dan zonder bloed  

Zaz,
idd, ben ook erg benieuwd wie van ons als eerste weet waar ze aan toe zijn???
Ook al is het dan dat die RD  toch nog verschijnen, dan kan je iig weer verder!
Ik lees dat jullie hetzelfde van plan zijn als wij, deze week nog testen en als het maandag nog zo is de HA bellen voor advies.
Lijkt me  interessant om te kunnen lezen of er verschil is tussen de reakties van onze huisartsen?

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjesss, Ashley.

Terug
Bovenaan