NOD rond 16 Jan, wie ook?

Hoi Zaz,

hoe is het nu met jou?
Ik heb vanaf donderdagavond met flinke koorts in bed gelegen , hield niks binnen, dus heb denk een buikgriep te pakken ofzo.
Vanmorgen gelukkig weer koortsvrij!
Heb jij al weer getest?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik best tegen het testen opzie, bang voor weer een negatieve test.
Ik was van plan om vandaag te testen, maar ik doe het morgen.
Pik ik toch weer 1 dagje extra mee
Weet je wat ik raar vind, het lijkt wel alsof ik steeds meer afscheiding heb/krijg???
Misschien rare vraag, maar heb jij dat ook?
Als ik morgen weer negatief test dan bel ik maandag de huisarts.
Ik zit vandaag al weer op dag 47 van mijn cyclus ...
wordt er nu een beetje moedeloos van.
Ik hoop dat jij al goed nieuws hebt als je weer reageert!!!
Zal voor je duimen

Groetjesss, Ashley.

Hoi Ashley,

Jeetje wat maak jij het spannend!!!! Ik ben ook zo nieuwsgierig!!!
En over die afscheiding dat heb ik ook heel erg ik ga zelfs steeds naar de wc om tekijken of er toch niet nog RD is vreselijk!!!!!
volgens de dokter hoort het erbij!!!!
Dus......... doe die test ik zie het toch positief voor je in!!!!!!
Nou heel veel succes nog.

Zaz, ook voor jou nog heel veel succes alleen hoop ik dat je nog niet heb geschreven omdat je het met je man/vriend aan het vieren ben.

Heel veel knuffels
Francis

Nou ... ik weet het nu echt niet meer hoor
Weer een test met maar 1 streepje vanmorgen!
Was er al bang voor, maar toch blijf je dat sprankje hoop houden.
Zit ondertussen op dag 48!!!
Begin nu echt onzeker te worden, heb een beetje een dipdag
Sorry dat ik hier zo aan het zeuren ben, maar moet het ff kwijt.
Het lijkt wel alsof het mijn vriend niks doet? Hij vraagt er niet naar en doet er erg onverschillig over. Alsof het hem niets kan schelen wanneer en of we zwanger worden?

Wat denken jullie, zou ik er verstandig aan doen om morgen de huisarts even te bellen of kan ik beter nog een weekje afwachten?
In principe ging ik uit van mijn tot nu toe langste cyclus en dat is 35 dagen.
Ben dan morgen precies twee weken overtijd.
In Mei '06  ben ik gestopt met de pil en heb steeds cyclussen gehad tussen de 30 en 35 dagen.
Dit is mijn 7e ronde voor het echie.
Heb nog steeds geen enkele ongi- of zwangerschapsklachten en wel behoorlijk wat afscheiding.
Weet gewoon niet wat ik er van moet denken?!

Ben wel erg blij dat ik hier lekker van me af kan schrijven

Zaz, ben wel erg benieuwd hoe het met jou gaat???

Liefs en groetjesss, Ashley.

Bij mij precies hetzelfde. Ik heb zaterdagochtend getest en weer 1 streepje, ook niks vaags te bekennen. En ik merk dat ik er echt depri van word, dus heb me een beetje van het forum afgehouden. Probeer er niet de hele dag mee bezig te zijn, maar dat is moeilijk. Ik heb er geen vertrouwen in dat het bij mij nog positief uitpakt, maar vraag me steeds meer af wat er dan aan de hand is. Ik zit nu op dag 41.
Ik merk ook dat het voor mijn man anders is. Ik ben me toch echt zorgen aan het maken over wat zich in mijn lichaam afspeelt, hij kan het veel makkelijker van zich af zetten en uitstellen. Ik leg hem wel uit dat ik er zo mee bezig ben en dat ik dus ook de behoefte heb om daarover te praten met hem. Verder kan ik er met niemand over praten, behalve dan dit forum, waar ik dan ook graag gebruik van maak. Ik heb ook vaak het gevoel dat hij er zo over doet in een poging om mij te beschermen voor weer een teleurstelling. Wel lief, maar niet zo effectief.
Over de huisarts bellen: ik zie daar een beetje tegenop. Ik wacht denk ik tot woensdag. Test dan nog een keer en als het dan nog steeds 1 streepje is of geen RD, dan toch maar even bellen denk ik. Dan wil ik toch weten wat er aan de hand is. Op internet lees je daar verschillende dingen over. Sommigen zeggen als je twee of drie weken overtijd bent, anderen na een paar dagen overtijd. Woensdag ben ik twee weken overtijd.
Ik ben in november 2006 gestopt met de pil. Daarna 1 cyclus van 29 dagen en nu dit dus. Dit is mijn 1e ronde voor het eggie. Ik vraag me ook af of het misschien nog met het ontpillen te maken heeft of behoorlijke onregelmatigheid ofzo. Geen idee.
Ben toch wel blij met een lotgenootje hier, maar hoop wel dat we allebei snel duidelijkheid krijgen. Dit is behoorlijk slopend! Lijkt er nog niet echt op. Ik heb nog geen tekenen van ongi. Wel wat wittige afscheiding, maar niet veel. Verder geen verschijnselen die ik ergens aan toe durf te schrijven.
Zo, wat een verhaal, maar ja, het houd me zo bezig.
Ashley, ik blijf graag op de hoogte van jou en ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen als je hem belt.
Francis, lief dat je nog zo met ons meeleeft!
Hopelijk tot snel met goed nieuws!

Liefs en groetjes,
Zaz

He Ashley en Zaz!!!!
Natuurlijk heb ik jullie spannende verhalen gevolgd maar het is nu echt niet zo leuk meer he? Tot nu toe ben ik elke maand op de 28e dag ongi geworden dus weet niet hoe het voelt maar wil jullie echt heeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes wensen deze week en laat het ff weten hoe en wat!!! En wat betreft de mannen.....denk dat het man eigen is dat ze zo reageren...stiekem hoop ik maar hij doet er erg nuchter over...Komt echt allemaal goed!!! Heel veel liefs!!!!!!!!!

Goede morgen,

dag 49 is begonnen en nog steeds hetzelfde "liedje"...
Heb net even met de assistente van de huisarts gesproken en voel me eigenlijk een stuk beter!
Ze nam heel lief de tijd voor me en ik heb haar alles kunnen vertellen/vragen.
We kijken het nog 1 weekje aan en als ik maandag nog geen RD heb moet ik mijn ochtendurine langsbrengen en gaan we verder kijken.
Iig nog 1 weekje wachten dus, maar ja, wel een voordeel is dat als ik  dan wel zwanger blijk te zijn ik die dag meteen 8 weken zwanger ben  (12 dec was de eerste dag van mijn laatste ongi)
Maar ... ik ga er eigenlijk van uit dat ik deze week die RD  te zien krijg, zul je altijd zien natuurlijk

Groetjesss en liefs, Ashley.  

Oeps, vergeet helemaal te reageren op jullie berichtjes, Zaz en Maantje!

Zaz, ik blijf voor je duimen (staan zowat krom met al dat geduim, maar ga gewoon door ) en doe rustig aan meid
Hoop echt voor jou ook dat je snel een beetje zekerheid zal krijgen!

Maantje, wat lief van je dat je zo met ons mee leeft
Zo'n berichtje doet me echt goed!!!

Een dikke knuf voor jullie beide!
Groetjesss en liefs, Ashley.

Hoi meiden,

Fijn om jullie berichten te lezen. Echt goed om te lezen dat er mensen zo met je meeleven.
En, Ashley, ik ben ook blij met jouw bericht. Ik ga ook woensdag maar eens bellen en zie het dan wel. Kan me inderdaad voorstellen dat als ik dat gedaan heb, ik de volgende dag ongi word ofzo . En als ik toch zwanger blijk over een week, ben ik dan 7 weken zwanger..., maar ga daar absoluut niet van uit. Het baart me ergens ook zorgen dat er dan misschien iets misgaat, omdat die concentratie HcG blijkbaar zo laag is. Maar goed, dat is alleen maar speculeren en daar heb je niet zoveel aan.
Voorlopig wachten we gewoon nog af.
Sterkte maar weer, Ashley. Ben erg benieuwd of de alsnog zullen komen, en wat je volgende week te horen krijgt.

groetjes en liefs,
Zaz

Terug
Bovenaan