NOD rond 19 mei

@superjuffie. Yeaahhh! Wat ontzettend leuk!!! Gefeliciteerd meid. ?
Daar gaat je feestje hahaha. Echt heel leuk voor je. En voor je man natuurlijk. In shock, haha. Dat zal vast wel ja. Ben jij een beetje over "de eerste schrik " heen? 
@mammavaneenbeebie, Mensen vinden altijd wel wat van iets. Het gaat erom waar jij Gelukkig van wordt, het is jouw leven.
Wat erg zeg, 23 weken.  Dat is een heel proces waar je doorheen gaat lijkt me.
De rest zit nog te wachten he? Net als ik...Mijn lichaam houdt mij volgens mij voor de gek hoor. Ik trek me er dan ook niets van aan. Borsten doen wat zeer en mn darmen doen nog steeds raar. Alsof ik ongesteld moet worden. Wat dus bijna twee weken te vroeg zou zijn. 
 
Alleen mijn twee beste vriendinnen weten het. Verder vertellen we het aan niemand. We willen ook wanneer het zover is, het eerst een tijdje voor onszelf houden. Ik vind dat wel wat hebben.
 
Hier ook NOD rond 19 mei! Zo spannend! Gebeurd hier zoveel wat ik niet gewend ben, maar wat niks hoeft te zeggen.
@ Superjuffie gefeliciteerd! Wat een super nieuws.
Voor de rest die ook in spanning afwacht; succes! 
 
Aaaah jaloers juffie dat je een week voorloopt ?
heel fijn een positieve test!!! Hopelijk is je man al een beetje bijgekomen. 
 
Pff vandaag is mn buik énorm aan het rommelen met veel pijntjes en rommelende darmen. Ook wat misselijk, ben in een stom humeur. Mijn buik is ook wat opgezet. Geen idee of dit bij de innesteling hoort. Mn nod verwacht ik op 18 mei, eerder dan mijn reguliere cyclus. Ik zou dan nu rond de innesteling zitten.
Kan natuurlijk ook gewoon helemaal niks met mijn cyclus te maken hebben..
 
@ CoVe, erg he. Bij alles denk je "hmm, heb ik dit eerder gehad of is dit nieuw"? 
Wij hebben dan op dezelfde dag de NOD. Tenminste, ik de 19e. Ik denk niet dat ik zo lang kan wachten met testen. Wanneer ga jij testen?
Bij mij zou de innesteling maandag moeten plaatsvinden (volgens het boekje). Maar ik heb al een paar dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Daarbij dezelfde dingen die jij opnoemt. Dat kan daar dan denk ik niets mee te maken hebben. Toch tussen de oren denk ik. 
 
 
Klopt! En alles is anders dan beide maanden hiervoor, waarvan dus een positief was. Dus het zegt echt helemaal niks die vroege signalen die je denkt op te merken. 
Ik zou erg graag pas later testen, maar dat zal ik vast niet kunnen volhouden. Ik wil liever niet testen voor mijn nod, die zijn bij mij nog nooit positief geweest. 
Ik hou voor mijn innesteling eigenlijk nooit de geschreven aantal dagen voor. Overal staat iets anders, en ik denk dat dat per cyclus kan verschillen? Zodra ik rond een week na mn eisprong ben, denk ik altijd dat ik rond mijn innesteling zit haha.
Hoe voel jij je?
 
Kuifje wij gaan geloof ik echt gelijk op. 
14 mei is voor mij 9 dagen na ovulatie dus ongeveer innestelling. 
19 mei NOD. Ik ben bang dat ik mezelf niet kan bedwingen en 4 dagen voor NOD al ga testen ?
heb af en toe wat steken en soms denk ik dat mijn borsten steviger worden en een beetje steken. 
 
Terug
Bovenaan