NOD rond 19 mei

Mijn nod is rond 24 mei. Ik heb in januari een miskraam gehad die helaas niet zelf op gang kwam, dus na een hoop zkh bezoekjes en medicaties uiteindelijk pas er in april een punt achter kunnen zetten.. pfff slopend. En nu dus de 1e ronde na de miskraam. Ik hoop zo dat jet deze keer weer lukt en het dan wel goed zit! 
Liefs Irmgard
 
Zo spannend! Nog een goede week en dan weten jullie het. 
Hier is het idee van zwanger zijn intussen geland. En nu het wachten op een 1e echo! Ga na het weekend verloskundige bellen, denk ik. 
 
Spannend voor jou ook Reina! Ben benieuwd!!
Welkom Irmke! Wat vervelend dat je dat mee hebt gemaakt. Ik zit ook in de 1e ronde na een miskraam. Deze kwam bij mij zelf op gang, maar 6 jaar geleden heb ik een curettage ondergaan toen een miskraam op 10 weken niet zelf op gang kwam. Emotioneel en duurt eeuwig inderdaad. Je wil weer verder, en het kunnen afsluiten, maar medisch wordt dat nog even tegengehouden. 
Ik ben blij voor je dat je schoon bent en er weer voor kunt gaan. Ik hoop dat het snel weer raak is, ik duim met je mee!
Nog steeds zo leuk juffie! Leuk dat je blijft hangen in de groep ook! 
 
Juffie heeft stiekem ook al een topic uitgerekend januari zag ik ?
hopelijk kunnen we eind me met z’n allen overlopen. 
Jeetje irmgard. Dubbel heftig als het fysiek ook zo lang duurt. 
Ik ben vanavond opeens heel misselijk.... maar kan ook van de slechte songfestival nummers komen ?
 
Whahahaa! Ja mocht t deze maand raak zijn voor mij is mijn kleine ook geen fan, hier weer flink aan t rommelen. ;) ;) 
 
Terug
Bovenaan