NOD rond 19 mei

He Evietje, ik hadvandaag ookwat kramp en steekjes. Geen idee of het echt iets betekent, of dat het gewoon toeval is? Je gaat echt overal iets achter zoeken nu he...
 
Ik had vandaag wat steekjes in mijn borst, verder merk ik nog niet veel. Hier nog anderhalve week, ik verwacht mijn Nod vrijdag de 18e. Spannend!
 
Jep wachten duurt lang.... nog 3 dagen voor mij. Ga er niet van uit dat het raak is. Zelfbescherming ?
Weet jullie omgeving dat je 'bezig' bent voor een kindje? Hier niet. Hou ik altijd voor mezelf. Jullie?
 
Wát gaaf Superjuffie!! Nu hopen dat het blijft plakken. Ga je over een paar dagen nog een keer testen en dan hopelijk een dikke streep? Hier weet ook niemand dat we bezig zijn. Wel krijgen we steeds vragen en opmerkingen over baby's.. mijn NOD is 16 mei. Wachten duurt lang!! Wil eigenlijk proberen niet te vroeg te testen haha 
 
Ja ik heb ook alleen getest omdat ik vanavond bruiloft heb en vrijdag feest. Wilde het toch even weten ivm alcohol drinken. En omdat ik het vermoedde. Heb erg last van borsten. Had ik eerste keer ook. 
Ja hoop ook dat het blijft zitten. Na t weekend nog keertje testen. Dan is mn nod geweest. 
Haha straks aan mn man vertellen! 
 
Terug
Bovenaan