NOD rond 19 mei

Gaan jullie vroeg testen of wachten tot NOD? 
Ik twijfel. Bij ons 1e kindje pas een dag na mijn langste cyclus getest, en nog tijdens het plassen als een knalstreep! Als ik nu uitga van mijn langste cyclus is 24 mei mijn NOD. Dan zijn we een lang weekend weg met familie. Het liefst wil ik vooraf al testen, maar dan zou ik dus een vroege test moeten doen. Maar hoe betrouwbaar zijn die tests?..
 
Ik weet het nog niet. Ik zou het liefst na mijn nod testen, zodat ik eerst gewoon afwacht of ik ongesteld word en geen teleurstelling heb van vroege negatieve testen. Helemaal het liefst zou ik eerst een tijdje overtijd willen zijn, maar dat hou ik toch niet vol haha.
Mijn ervaringen met vroege testen zijn niet goed, ook niet de 2x dat ik wel zwanger was. Maar misschien dat ik gewoon laat hcg aanmaak hoor, Ik ken ook meiden bij wie ze al goed positief waren. 
Maar als je de vorige keer al heel snel een knaltest had, was je al even voorbij je nod. Dus misschien heb je nu ook een iets kortere cyclus en test je gewoon al positief voor je weekendje?
 
Hier is mijn nod op 17 mei. Had 3 mei een knal test en 4 mei was die ook nog behoorlijk donker. Dus verwacht rond 17/18 mei me nod. 
Gister en vandaag wat krampjes gehad in me onderbuik en vandaag last van rommelende darmen en moeilijk na de wc kunnen (verstopping achtig beeld) 
we wachten het af al vind ik het nog best lang duren. Ik twijfel of ik voor mijn nod al wil gaan testen..
 
 
CoVe, hoe lang had jij vorige keer die bruine afscheiding? Het komt en gaat...vind toch beetje eng.  T is niet veel en ene dag wel andere dag niet. 
 
Bij mij was het na 2 dagen weg, voor mijn nod. Maar ik hoor genoeg meiden die nog tot lang in hun zwangerschap bruine afscheiding of zelfs bloed houden hoor, dus niet te druk maken..
Waardeloos advies, ik weet het. Maar 90% van alle zwangerschappen gaan goed! 
Als ik nu tegen je zou zeggen dat ik je een loterij aan te bieden had, waar je eenmalig veel geld op in mocht zetten, maar je hebt 10% kans op winst. Hoeveel zou je inzetten? Precies, niet zo gek veel. ;) Dus beentjes omhoog, geen kattenbak verschonen meer voor jou, 8 maanden geen sushi en genieten. Hup. 
 
Je hebt ook gelijk... haha thanks
Ken het gewoon helemaal niet van uit mn eerste zwangerschap, dat bruinverlies. Maar zolang het geen bloed wordt moet ik me idd gewoon geen zorgen maken. 
 
Terug
Bovenaan