NOD rond 19 mei

Snap ik, wat zeg je dan op zo'n feestje als je niet drinkt? Echt super zeg!! Ik zie een duidelijke streep. Ben benieuwd hoe je man reageert.
 
Oh bla bla lichte streep, dat is gewoon een goede streep hoor!!!! Super!! Gefeliciteerd Juffie!! Heel blij voor je.
Hier weten onze ouders het en hebben we onze beste vrienden verteld van de vroege miskraam. Dus die kunnen wel rekenen en weten nu dat we bezig zijn. Dat mag wat mij betreft ook wel hoor, dan kunnen we het ook gemakkelijker bespreken mocht het niet zo soepel gaan.
De rest van mijn omgeving weet het niet.
 
Haha man is in shock, zo snel zwanger. Maar blij natuurlijk!
Ik zeg vanavond gewoon dat ik rij. 
Voor de rest moet ik de komende weken maar wat verzinnem ?
Ik hou wel van een biertje en een wijntje dus het valt wel op... drink niet veel, maar als we weg zijn altijd wel 1 a 2. 
Wil het nog wel geheim houden tot eerste echo. Gelukkig heb ik jullie! Kan ik er tenminste over praten. ?
 
Dat is waar CoVe, na een miskraam weten ze het natuurlijk en dat is ook prima.
Ik hoop zo op nog meer positieve testen in deze groep!!! Spannend!
 
Superjuffie, YES!! Wanneer had je je ovulatie? Want is wel heel vroeg toch? Gezien de topicnaam... 
bij mij weten mensen uit mijn directe omgeving het doordat we het ze vorige keer verteld hebben toen ik 9 weken zwanger was (maar mis ging)
vond het fijn het verdriet ook met ze te kunnen delen
 
Rein a, ik heb 12 mei nod. Uitgaande van 1e cyclus na spiraal. Wanneer ovulatie precies was, weet ik niet. Gebruik geen testen. Vermoed rond koningsdag. 
 
Terug
Bovenaan