NOD rond 19 mei

Zal vast goedkomen Superjuffie. Je hebt al een mooie test in handen en indd dat bruin verlies lees ik hier al vaker. Al is het makkelijker gezegd dan gedaan om je er niet druk om te maken hihi. 
Spannende tijden hier voor iedereen. 
Ik begin me hier wel echt af te vragen hoe lang een innestelingsbloeding kan duren ALS het dat al is. Gerommel alom en af en aan misselijk. Maar ga niet testen voor 18 mei want je zal zien dat mn lijf me voor de gek houdt ?
 
@superjuffie,  snap dat je je beetje zorgen maakt. "Gelukkig" komt het regelmatig voor. Hopelijk is het snel voorbij en kun je nog meer genieten van je zwangerschap! 
@Evietje. Ik hoop dat superjuffie gelijk heeft! Ben je wel eens vaker eerder dan verwacht? 
Ik heb op internet testen gekocht.  Had ze vandaag binnen verwacht,  ze zijn er niet. Komen dan dinsdag binnen. Met deze kun je zes dagen vroeger testen.  Misschien maar goed dat ze er nog niet zijn. Haha. 
 
Ik ook Kuifje! Haha. Heb me een multipack gekocht joh, kan er even tegenaan hoor! 
Ik hoop dat ze lekker t eind van de week binnen komen. :D Maar ze zullen er maandag wel zijn haha.
 
Hahaha Cove. Een multipack. Ik 9 sensitesten. 
Maandag bezorgt postNL niet he.
Weet jij ondertussen al op welke dag je gaat testen? Ik trek het niet om te wachten tot zaterdag. 
 
Ik wil echt proberen te wachten tot vrijdag, als ik dan nog niet ongesteld geworden ben. Vroege testen zijn echt nooit positief bij mij. :( 
Maar ik gok dat ik vast een testje doe zodra ze binnen komen, tegen heel erg beter weten in.
Wanneer ga jij testen?
 
Terug
Bovenaan