NOD rond 19 mei

Ik weet van de vorige keer dat ik 1 dag voor NOD pas positief testte. Dat is nu 18 mei. Eerder heeft dus waarschijnlijk geen zin.... maar heb testen die 4 dagen voor NOD positief zouden testen. Denk dat ik maandag dus wel een restje doe ?
 
 
 @Kuifje Mijn eerste ronde na de pil was 25 dagen en daarna 33 dagen. Zit vandaag op dag 26... dus ongesteld worden zou niet heel raar zijn. Vanmiddag helemaal geen bruinverlies en nu weer klein beetje.
Hoop idd Superjuffie dat het net zoals bij jou Is! Alleen bruinverlies en positieve test.
Nu twijfel ik dus om te testen... misschien maar beter afwachten of ongesteldheid doorzet of niet?? Wilde woensdag testen.(dag 30 cyclus)
 
Kan beide kanten op Evietje. Ik hoop heel erg voor je dat het weg zakt en je een positieve test in handen hebt straks!
 
Hoe voelen jullie je? Merken jullie dat signalen sterker worden of hebben jullie last van nieuwe dingen?
Hier worden mijn borsten en met name tepels pijnlijker, maar mijn buik is wat rustiger. Nog wel wat beurs maar niet meer zo aan het rommelen. Woensdag en donderdag wat ik redelijk misselijk, maar dat is ook een stuk minder.
 
Hihi ja 6 dagen is wel op tijd. Maar je weet maar nooit 
spannend CoVe dat je symptomen sterker worden! Duimen maar. 
Hier hebben we gisteravond nog even lekker geklust en tot mijn grote schrik best beetje steken links en rechter onderin mn buik tijdens het klussen en daarna best wel wat bloedverlies. Snap er niks meer van. Na 7 a 8 dagen af en aan bruin/roze/rood verlies was hè 1,5 dag over en na de seks dit. Snap er geen zak meer van :( 
 
Terug
Bovenaan