NOD rond 19 mei

Misschien nog wel goede toevoeging: het zet niet door. Paar x vegen en alles was weg en vannacht ook niet meer gebloed. Hebben meer dames dit (gehad)? 
 
Fijn dat het niet doorzet! Nee geen ervaring mee, maar misschien alsnog een gesprongen bloedvaatje van de innesteling? Spannend!
 
Dankje CoVe. Hoop dat je gelijk hebt! Ik ken dit zo niet van mezelf. Maar goed dit is “pas” de eerste serieuze ronde dus als het niet raak is nog steeds geen klagen maar vind dit 100x spannender dan ik had gedacht ?
 
Hier ook nod op de 19e maar... al een week gevoelige borsten sinds een dag of 2 best wel erg vermoeid en vorige  week 2 daagjes "lichte menstruatie krampjes"
Ik wil me eigen niet voor de gek houden maar dit had ik bij ons eerste kindje ook. Wel pas na de 4e of 5e week. Omdat ik mezelf helemaal gek maak met de twee gedachte : schijnzwanger en wel zwanger,
Vanmorgen toch maar vast getest en ja hoor; moets wel even 3x kijken maar er zat toch echt een licht  streepje
 
Iedereen succes! Als ik snel reken verwachten wij eind januari ons 2e kindje♡
 
Ah spannend gefeliciteerd gebruiker! 
Dat is ook wel vroeg dus als je nu al lichte streep hebt: super cool! 
Mij probeer mezelf echt in te houden niet te vroeg te testen om teleurstelling te voorkomen. Wij zijn bezig voor ons eerste kindje dus heb geeen idee wat ik moet voelen hihi 
 
Lisa, helemaal niet gek als je nog niets voelt hoor. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap (die eindigde in een MK) pas een aantal dagen na mijn NOD zwangerschapssymptomen. 4 dagen na NOD gingen mijn borsten pas pijn doen en werd ik af en toe misselijk. 
Zolang je niet ongesteld wordt, is er altijd hoop!
gefeliciteerd gebruiker549... te gek!
 
Terug
Bovenaan