NOD rond 19 mei

Rein a, ja precies je hoort zoveel verschillende verhalen. Heb wel wat kwaaltjes maar of dat het is. We wachten maar “rustig” af hihi. Hoe is het bij jou? 
 
Ben af en toe behoorlijk moe, soms beetje misselijk en steken in mijn onderbuik. Vind het heel spannend. Zou zo graag willen dat het na 2xMK nu lukt zwanger te worden en dat het dan ook blijft. 
Woensdag ga ik denk ik een vroege test doen ?
 
Gefeliciteerd gebruiker!! Wat goed!
Hier vandaag weer wat misselijk, maar mijn borsten worden niet veel gevoeliger. Dat was beide eerdere keren wel het geval, dus ik reken er eigenlijk op dat ik door ga naar de volgende ronde. 
Maar wie weet!
 
Worden jullie ook zo gek van jezelf? De hele dag denk ik ‘zou ik zwanger zijn?’ ‘Wat als ik zwanger ben?’ ‘Ikben duizelig, zou ik zwanger zijn?’ ‘Nu ben ik toch zó moe, ben ik dan toch zwanger?’ 
Pffffff
 
Elke zwangerschap is anders zeggen ze. Dus wie weet nu geen last van je borsten? Blijft spannend hihi. Lees ook dat veel gevoelige borsten heb maar dat heb ik ook niet echt. Wel duidelijkere aders om mn tepel heen maar gevoelig niet. Maar goed wellicht is dat ook niks. 
Haha indd Mamavaneenbeebie ik word soms gek van mezelf. Gekker dan ik op voorhand had gedacht haha 
 
Terug
Bovenaan