NOD rond 19 mei

Hey! Ik heb in maart een miskraam gehad en na die gebeurtenis na 6 weken weer voor de eerste x ongesteld. Ik ben nu 2 dagen over tijd.maar ja kan natuurlijke onregelmatigheid zijn vanwege de miskraam.
Maar ik had mooi doorzichtige afscheiding en daarna een witte crème achtige afscheiding sinds vandaag.
Zou ik dan toch al een eisprong hebben gehad en 3 weken zwanger kunnen zijn?
 
Dag iedereen!
Ik probeerde zojuist veel berichten te lezen, maar het is best veel!!
@CoVe, m’n laatste week is genaderd, maar opeens kreeg ik begin deze mijn mijn eisprong. Ik voelde dat mijn baarmoeder reuze zacht was en echt open stond. Nu dus een week verder geteld en dan komen we op woensdag a.s. uit. Ik moet helaas nog geduld hebben. Hoe gaat het bij jou?
Ik heb nog steeds ‘klachten’, vermoeidheid, krampen en m’n borsten zijn erg gevoelig. Wie weet! Op zich zou het mooi meegenomen zijn als het nu raak is, maar ik ben bang dat ik mijzelf gek maak. Mijn man zegt wel dat mijn borsten ‘anders’ aanvoelen en mijn schoonmoeder merkte op dat ik blosjes op mijn gezicht had. Wie weet....
Hoe staat het bij de rest ervoor? Hebben we al wat positieve testen kunnen bewonderen??
 
Echt sorry sorry sorry! Het is heel moeilijk om deze forums bij te houden als je geen melding krijgt! ?
 
Hai Lenaa, we zijn dol op positieve testen, dus laat het zeker even weten als je getest hebt! :)
Mijn afscheiding is idd ook veranderd van doorzichtig en waterig, naar wit en wat dikker. Maar miss dat dat ook wel voor menstruatie gebeurt, weer ik eigenlijk niet goed.
Klopt Lisa, je hoeft ook niet iedere keer dezelfde symptomen te hebben, maar het is de enige houvast die ik heb haha. Wie weet!
 
Hey Bloempje! Ik vroeg me al af hoe het met jou ging! Aha, dus een weekje later dan eerst verwacht. Nou dat is ook al bijna!! Spannend!
Volgens mij testen er een hoop meiden woensdag, Ik ben benieuwd zeg!!
 
Ja dan kan een week lang duren ! Maar cove het schijnt zo te wezen dat doorzichtige slijm je sperma helpt en als er een innesteling plaatsvind komt er meer afscheiding meer dik en steviger om te zorgen dat er niks meer doorheen komt , omdat t al is gelukt.
Ik hoop het voor ons
 
Oh wat jammer Evietje. :( Dus toch. Hoopte dat t niet door zou zetten.
Ik hoop dat ronde 3 meer geluk brengt!
Ik hoop het ook Lenaa! 
 
@superjuffie. Zes dagen eerder testen ga ik niet doen hoor. Lijkt me niet handig. Ik ga denk ik dinsdag testen. Is dan vier dagen vroeger. Hoe gaat het met jou? NOD is 19e. 
@gebruiker gefeliciteerd hoor! Zo vroeg getest en dan al een positieve. Wauw! 
@Evietje wat balen zeg. Hopelijk blijft je cyclus wel zo kort!
Nog een paar dagen geduld meiden!
 
 
Terug
Bovenaan