NOD rond 19 mei

Jammer Evietje... en spannend meiden die gaan testen! Ik duim voor jullie!
Gaat op zich goed hier. Bruinverlies is gestopt dus daar ben ik blij mee. 
Ben wel best ziek, maar denk dat dat vooral komt omdat ik toch meteen moest stoppen met mijn antidepressiva van de huisarts. Daar heb ik echt 'afkickverschijnselen' van. Moet met ongeveer 2 weken over zijn. En dan hoop ik dat ik het red zonder medicatie.
Morgen ga ik de verloskundige bellen om me weer aan te melden! En denk dat we, als alles goed blijft gaan, het met vaderdag vertellen.
T is bij ons allemaal wat extra beladen, omdat mijn vader kanker heeft en is uitbehandeld. Hij is ondertussen al 3.5 jaar ziek. Is ziek geworden  tijdens mijn vorige zwangerschap. Toen was de verwachting dat hij de geboorte van mijn dochtrr niet zou halen, maar hij leeft dus nog steeds. Nu weet ik eigenlijk wel bijna zeker dat hij deze geboorte niet gaat redden en gaat overlijden tijdens mijn zwangerschap... 
 
 
Oh jemig Juffie, wat heftig. :( Wat een emotionele tijd heb je al achter de rug en komt er nog aan. Ik hoop heel erg voor jullie dat hij nog bij jullie is voor de geboorte van dit kindje. Ik ben er een beetje stil van.
Ik leef heel erg met je mee. :(
Aan de andere kant: je bruinverlies is gestopt, yes! Dat is fijn. Ik heb in het verleden ook antidepressiva geslikt, en heb inderdaad zo'n 2 weken effect gehad van het stoppen. Daarna was het over. Het gaat vast goed straks zonder de medicatie. Geloof ik in. Ik ken je eigenlijk helemaal niet maar je bent een sterke dame! Komt goed! Je bent er goed bij, en zit er bovenop.
 
@Superjuffie
Jeetje wat verschrikkelijk om te lezen.... 
Ik hoop dat het je wat steun biedt om op het forum erover te praten! Misschien niet helemaal op zijn plaats; maar het lijkt mij prachtig dat je vader opnieuw kan meemaken dat je in verwachting bent!! Dat je dit nog met hem kan delen!
Heel veel sterkte hiermee en mocht je hierover nog willen praten met iemand, dan weet ik zeker dat heel veel je wel bij willen staan in deze groep van vrouwen met kinderen en/of kinderwensen❤️
 
Zo de heftige verhalen vliegen je om de oren. 
Jeetje juffie!! Ik duim nog meer voor je dat het raak is. 
Lenaa, het kan. Ik had 2-12 (7wk) een spontane miskraam en 27-12 werd ik weer bevrucht. Zo snel kan het dus zeker gaan!
 
@Superjuffie wat een emotionele achtbaan zeg. Vreselijk om te horen. Wat bloempjeZ zegt is wel zo inderdaad. Hij kan het wel meemaken dat je weer zwanger bent. Dat is wel heel mooi. 
@Leena....had zo moeten zijn misschien ...het bloedprikken. 
 
Terug
Bovenaan