NOD rond 19 mei

Ja t is best heftig, maar na 3.5 jaar 'wen' je eraan. We leven van moment naar moment.
Kan me niet voorstellen dat hij deze geboorte gaat redden, maar hij weet straks in ieder geval dat ik zwanger ben en misschien kan hij nog mee naar een echo ofzo. Voordat we gingen proberen, had ik me er al bij neergelegd dat mijn vader dit niet meer mee ging maken.  Ik ben heel dankbaar voor de 3 jaar die hij heeft gehad met mijn dochter. Daae had ik al nooit op gerekend. Heb zoveel foto's van ze samen, ik kan er een kamer mee behangen ?
Al hoop ik natuurlijk wel heel erg dat hij de geboorte nog redt, maar ik denk het niet  
 
Hallo allemaal!
Ik wil me graag aansluiten bij de groep! Ik ben sinds januari gestopt met de pil en had vrij snel een regelmatige cyclus..
De eerste 3 ronden was het niet raak! Maar ik voel me nu wel anders als de vorige keren.. zal het nu toch zo mogen zijn? Mijn ovulatie is rond 5 mei geweest en mijn NOD zal dan rond 19 mei zijn.
Mijn buik borrelt aan 1 stuk door, gisteravond misselijk/zuurbranden.. en omdat je er zoveel mee bezig bent denk je ook alles te voelen.. :(
Lieve dames , voor iedereen heel veel succes de aankomende weken.
 
@Brilaapje. Hier ook januari gestopt :) Ik heb ook direct een regelmatige cyclus van 32 dagen. En jij? Spannend he ?

NOD was 12 mei. Nu dus 2 dagen overtijd. Maar ik heb al 3 x negatief getest. Is toch frustrerend ???Je gaat dingen voelen heb ik het idee. Wel wat gevoelige tepels. En voelt beneden soort van nattiger. Ik had vorige week in een keer hele waterige afscheiding. Het liep er zo uit........ of dat tekenen zijn geweest van een innesteling ???????

Succes allemaal meiden houd me op de hoogte :D
 

Hallo hallo 

ik ben nieuw hier en wil graag een kindje ik zit nu ik ronde 4 en moet 18 mei mijn menstruatie verwachten. Heb verder niet echt heel veel klachten maar ik ben moe pff kan de hele dag op bed liggen. En omdat ik geen geduld heb elke maand weer het zelfde liedje .
vandaag al een test er tegen aan gegooid maar weet het zo goed niet positief negatief? Indrooglijntje wat denken jullie? ??
heb echt geen geduld meer tot vrijdag ? 
 
hmm ik kan de foto niet uploaden iemand tips hoe dat moet? 
 
Hallo allemaal,
Na lang twijfelen en veel meelezen toch besloten om een profiel aan te maken en me aan te sluiten in de groep als dat mag :)
Ik ben 30 jaar en wij zijn sinds vorig jaar augustus bezig om voor de eerste keer zwanger te raken. Hebben toen een tijd ingewoond bij schoonouders en hebben dus niet alle keren even vaak kunnen doen omdat het nogal gehorig was....
Wonen sinds januari in ons eigen huis en hebben sindsdien wel iedere maand rond de vruchtbare dagen sex gehad. Ik heb een stabiele cyclus en slik al ruim 2 jaar geen pil meer. Je denkt ohh ik ben vast zo zwanger, maar dat valt even tegen :-(
In mijn directe omgeving is iedereen snel zwanger geraakt en nog steeds. Ik merk dat ik vaak op en neer qua emoties geslingerd wordt.. zo kan ik soms in huilen uitbarsten en ben ik de andere keer juist weer hartstikke positief. Herkennen jullie dat ook?
Mijn nod is ook 19 mei en heb ovulatietesten gebruikt deze maand. Spannend he!! Ik heb in het begin ook geregeld getest maar ben daar vrij snel mee gestopt totdat ik echt overtijd was. Dus het lukt me goed om pas zaterdag te gaan testen. 
Wel lijkt het soms wat anders te voelen deze keer. Zo heb ik al sinds vrijdag/zaterdag een soort menstruatiepijn. Dit heb ik normaal pas als ik ongesteld moet worden. Ik hoop zo dat het dit keer gelukt is!!
 
Groetjes,
Jes
 
@Jes. Wat spannend zeg!! En wat leuk dat jullie voor de eerste keer zwanger proberen te worden. Spannend he? Dat wachten soms? Zal het wel... zal het niet... en als het zo is: hoe zal het dan voelen?Dat gaat ook steeds door mijn hoofd. Ik ben nét 32 en wij proberen ook voor de eerste keer zwanger te worden (sinds januari). En ben op dit moment (voor t eerst) 2 dagen overtijd. Maarja je weet het nooit..Eerlijk? Ik dacht ook toen ik stopte: o jee toch niet meteen maand 1 raak he. Dat hoeft ook weer niet... even wennen ofzo aan het idee. Maar dan gebeurt het niet de eerste ronde... en de tweede ronde.. en de derde ronde... dan ga je toch denken! Hoezo bij mij niet zo snel? En bij iedereen om mij heen wel? Want dat is hier ook het geval, althans zo lijkt het. Maar goed. Het is en blijft een wondertje moeten we maar denken. En als het je gegund is, dan komt het vanzelf een keer!xx Joena
 
Terug
Bovenaan