NOD rond 19 mei

Hey ik zou de uitslag nog even laten weten va n de bloedtest ,
4 dagen overtijd 2x negatieve test maar de bloedtest meette 7 en alles onder de 5 is niet zwanger dus waarschijnlijk heel pril zwanger  toch meer hoop ?
 
@joena oh voor jou ook spannend!! En al 2 dagen overtijd. Heb je al getest? Zo lang zou ik niet kunnen wachten denk ik :) En was je al lang gestopt met de pil?
Ja bizar he! Soms denk ik weleens van waarom heb ik me vroeger zo druk gemaakt als ik 1 keer mijn pil wat later nam haha.
Hopelijk ben je nu gewoon hartstikke zwanger! Hetzelfde voor alle andere dames in deze groep natuurlijk :) binnen een paar dagen weten we meer. En anders nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Liefs,
Jes
 
@Jes. Ja al 3 x getest: op NOD zaterdag, zondag en vandaag. Alle testen negatief :eek:! Dus ja.... het is een beetje gek allemaal. Ben nog nooit overtijd geweest.Ik ben sinds begin december gestopt met de pil. Werd direct na 32 dagen uit mezelf ongesteld.. en erna alle keren na 32 dagen. Zit nu op dag 34.. morgen dus alweer 35.Haha ja ik heb vroeger ook wel eens de morning after pil gehaald, omdat ik iets was vergeten. Nu besef ik wel dat je dan echt geluk (of in dat geval pech) had moeten hebben. Want zo 1 2 3 is het ook weer niet gebeurd!!
 
Hallo dames,
Ik ben net aangeland op dit forum en meld me maar gelijk hier. Mijn NOD zou zijn 18 mei, maar wij hebben gister (op moederdag nota bene) al een positieve zwangerschapstest gehad! En dat al op 9 DPO! Niks geen vaag streepje, gelijk BAM! Kraakhelder, geen twijfel mogelijk! En ja het is mijn eerste keer, wel gepland en dus super gewenst, maar het houdt me nu dus enorm bezig!
Vanaf september waren we eigenlijk begonnen met proberen en ik werd heel onzeker toen het na een aantal maanden nog niet lukte (hoewel ik ook wel wist dat het heel normaal is om een jaar bezig te zijn) maarja om mij heen waren steeds meer mensen zwanger, en ookal vriendinnen die hun eerste kindje hebben en zeer snel zwanger waren, dus daar wordt je toch wel onzeker van dan. Ik ben eind september 2016 om medische redenen (hele heftige bijwerkingen) gestopt met de pil, en dacht toen al van nou, mijn kinderwens is toch wel aanwezig, hoewel we nog niet meteen zwanger wilde raken, maar ik was niet meer van plan om anticonceptie te gaan gebruiken, ja condooms ja voor een jaar haha. Ik was gelijk de volgende maand alweer ongesteld en daarna kon je de klok gelijk zetten op mijn cyclus, maar na 10 maanden kwam daar verandering in. Ik werd steeds onregelmatiger, vaak voor mijn gevoel overtijd geweest en dus veel negatieve testen gehad. De laatste maanden zat ik op een cylcus van gemiddeld 39 dagen waar geen peil op te trekken was! Dus niet te doen om het juiste moment te plannen... Daarom besloten om met ovulatietesten te beginnen en op 4 mei hadden we een eerste dikke piek! Maar ondanks dat je dan het goede moment hebt, verwacht je toch niet dat het dan meteen raak is ofzo, maar dus toch wel! Ik had extra gevoelige zwangerschapstesten in huis waarmee we dus al vroeg konden testen, maar ik verwachte ten eerste eigenlijk al niks, en zo wel had ik echt een supervaag streepje verwacht waardoor je nog denkt is het nu een ja of een nee?? Maar nee hoor, hij knalde bijna van het schermpje haha. Ook de kruidvat test die we daarna deden was overduidelijk positief!
Sinds die dag merk ik ook al gelijk de eerste symptomen, afgelopen weekend was ik al erg moe en sinds de dag vd test (gister) merk ik ook dat m’n borsten en vooral tepels heeel gevoelig zijn. Ook merkte ik al een beetje last in m’n onderrug.
Ik vind het zelf bizar dat ik zo snel al zulke duidelijke tekenen heb, want eigenlijk ben ik nog geeneens overtijd! Zijn er meer dames die dit herkennen? 
Ben heel benieuwd of meer van de dames hier zwanger blijken te zijn!
 
@Lenaa, mag ik je dan voorzichtig feliciteren? !? 
Jij ook gefeliciteerd curvygirl! Zo vroeg al getest.
Ik ga morgen testen, zodra mn tests binnen gekomen zijn met de post. Ik verwacht er niks (meer) van. Ik voel echt mn menstruatie aankomen. Wel eerder dan normaal,  maar verder helemaal hetzelfde als elke maand.
 
Terug
Bovenaan