NOD rond 19 mei

Ik doe ook even mee! 
8 februari is mn dochter Jenayah stilgeeboren na een zwangerschap van 23.5 week. Was ons eerste kindje. Alle spullen hadden we al gekocht en gekregen.
18 mei is mijn nod maar ik hou me er niet teveel mee bezig(geen temperaturen en geen ovutesten) weet wel dat mn ei meestal rknd dag 17 zit en dat was zondag. We hebben gewoon om de dag geklust en we zien het allemaal wel.
 
De dna onderzoek is nog steeds op gang. Zouden in oktober uitslag krijgen duurt allemaal veels te lang.
Maar kwam er op neer dat ze ver van de groeicurve was en ook eeen ernstige hartafwijking had
 
Jeetje Christa. Dat is verdrietig. Heftig. 
Laten we hopen dat we einde van de maand allemaal een positieve test in handen hebben!
Fleur. Bedoel je nu een positieve ovulatie test en dus ook eind mei NOD? Of nu al een positieve zwangerschapstest?
 
 
Gefeliciteerd Fleur!!! Wat leuk!! Geniet ervan meid!
Jemig Christa, wat ontzettend heftig. Hoe gaat het met je? 
 
Het gaat wel wat beter nu, heb het kunnen verwerken. Maar natuurlijk zenuwachtig voor de uitslag in oktober, maar wij gaan er van uit dat het niets genetisch kan zijn. Mocht dat wel zo zijn dan weten we dat gelijk natuurlijk en raden ze ons ook af om niet bezig te zijn met zwanger worden, maar goed, zo makkelijk is dat dus niet. We waren heirvoor ook bijna een jaar bezig en had ik al een afspraak staan in het ziekenhuis tot ik een positieve test in mn handen had.
Mocht ik zwanger zijn gaan ze het lab bellen voor een spoedonderzoek
 
Nee niet van uit gaan. Hoe heftig, oneerlijk en pijnlijk ook, het hoeft geen genetische oorzaak te hebben. Het gebeurt eens in de zoveel zwangerschappen helaas zonder aanwijsbare oorzaak. Ik bedoel het niet klein te maken hoor, meer aan te geven dat je vast straks een 'goede' uitslag krijgt in oktober. Oktober duurt nog wel even. :( 
En nieuwe zwangerschap zal ook spanning met zich mee brengen, maar ik gun het je van harte. Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt. 
 
Wát heftig om te lezen van je miskraam Christa! Lijkt me dan nog meer spanning meebrengen elke keer als je NOD eraan komt...
Gefeliciteerd Fleur, super nieuws!
Hoe gaat het met de rest van de dames? Nog een weekje/anderhalve week... Dan weten we misschien meer. Had vandaag erg buikpijn onderin en mijn liezen. Kramp/steekjes. Herkennen jullie dat? 
 
Terug
Bovenaan