NOD rond 20 mei

hallo meiden

petra: fijn om te horer dat het weer beter gaat wel vervelend zeg zo twee weken er last van te hebben. hoop dat het nu allemaal beter gaat.

zo een twee weken tijd is er weer heen hoop verteld meost ff bij lezen.
zijn bezich met het huis verkopen   en binnen een week waren al kijkers dus ja dan moet je het huisje in oorde hebben. Ben daarom ook niet veel bezig geweest met het zwanger worden. we hebben wel in onze dagen geklust. ach misschien was het ook wel ff goed. dat ik met het huisje bezig was en ben.

ik wil iedereen heel veel sterkte wensen de aan komende week en hoop dat er goed nieuws gaat komen. we houden elkaar op de hoogten
liefs en een paar duimen dat het klopt wat eerder is gezegt in mei leggen alle vogels een ei

Dag meiden

Ik dacht laat ik hem maar even naar boven halen want we gaan een beetje zakken.

Alles goed meiden hier is nog alles hetzelfde.

Groetjes Sharine

23 mei is dus een super dag, hihi!!!!

Verder geen nieuws hier. Nog 10 dagen....

Liefs Lientje

Dag meiden

Nou de kwaaltjes beginnen nu echt te komen hoor. Wat heb ik vannacht onrustig geslapen (eigenlijk doe ik dat nu al een paar nachten). Ik weet niet waar dit vandaan komt. Kennen jullie dit. Vanmorgen werd ik wakker en had ik pijn in de onderrug en mijn buik begint op te spelen. Gisteren had ik soms last van brandend maagzuur (niet erg hoor maar van die oprisperingen). In iedergeval het omgestelde van de vorige maand.

Bij jullie meiden beginnen er bij jullie ook al de kwaaltjes te komen van 1 week voor NOD.

Groetjes Sharine

Hallo meiden,

Ik heb gisteren een ongi-gevoel gehad en steken onderin mijn buik ? Vanmorgen iets misselijk, maar het kan ook nog steeds van mijn kies komen.

Liefs Yvonne

Hoi meiden,

Hier nog steeds geen bijzonder nieuws te melden, ik voel niks bijzonders.

Liefs Lientje

Tja klachten, moe maar dat heb ik altijd wel. gevoelige borsten af en toe, is redelijk nieuw voor me. Ook ik had ontzettend last van oprispingen maar ja dat lag misschien aan het feit dat ik te veel nootjes op had.
Ik voel dus van alles maar eerljk gezegd weet ik dat mijn lichaam me erg voor de gek kan houden dus verwacht ik er niet te veel van.

Gisteren wel erg emotioneel maar dat kwam omdat het de sterfdag van mijn vader was, is al wel erg lang geleden, maar ben nu meer bezig dat onze "toekomstige"kindertjes geen opa hebben (ook mijn vriend zijn vader is overleden).

Maar vandaag gaan we weer voor de

Sterkte allemaal en zorg dat die rode duivels weg blijven!

Groetjes

Daantje

Terug
Bovenaan