NOD rond 20 mei

Hoi meiden

Nou ik ben naar de ha geweest voor mijn hoofdpijn en wat wil..............

Ik heb 2 aura  migraine aanvallen(dat zijn dus de zwarte vlekken die ik zie)  in 1 week gehad.Dit heeft te maken met mijn hormoonschommelingen.
Hier heb ik 3 migraine tabletten voor gekregen,die ik dus moet uitproberen zodra ik weer een aanval krijg.

Maar dat is nog niet alles want ik heb nog steeds hoofdpijn en dan vooral als ik me inspan of ga bukken.Wat blijkt heb ik ook nog een voorhoofdsholte ontsteking!!!
Hier heb ik een antibiotica kuur voor gekregen.Uiteraard heeft mijn huisarts goed gekeken en zijn het medicijnen die geen kwaad kunnen voor de ongeboren vrucht.

Dus nu weet ik wat ik heb en zal ik van die voorhoofdsholte ontsteking in ieder geval snel af zijn.
En ja de migraine dat is dus even afwachten.

Veel liefs Petra

Hoi meiden,

De buikklachten beginnen weer wat te komen, dus m'n ei is in aantocht. M'n temp is nog laag, we zien wel of we klussen of niet. Het gaat helemaal niet goed met m'n opa, dus we zijn er eigenlijk niet mee bezig en dat doen we de laatste tijd toch al niet. We  houden alleen de vruchtbare periode in de gaten.
Vandaag een spontane klus en dat zijn toch de  fijnste    !!!

Meiden, ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Lientje

Hoi Lientje

Wat vervelend dat het niet goed gaat met je opa.
Ik hoop dat het nog goed komt.
Ik snap dat je er dan even helmaal niet mee bezig bent,maar dat zijn nou juist wel de momenten waarop een zwangerschap makkelijker gebeurt.

Sterkte meid

Liefs Petra

Hoi Meiden

Hoe is het bij jullie, is het ei al geweest. Bij mij is ie vandaag. Donderdag had ik eerst het gevoel alsof ik een ei kreeg. Zeurderig gevoel onderin de buik het leek mij iets   te vroeg. Vanmorgen had ik last van eiwitachtige slijm dus gelijk maar weer aan de klus geweest. Kort erna kreeg ik weer wat last van zeurderige pijn onderin de  buik. We wachten maar weer rustig af.

Groetjes Sharine

Hoi meiden

Als het goed is moet ik vandaag mijn ei hebben,maar ik ben er beroerd aan.
Heb me vandaag toch maar ziek gemeld,wat ik niet snel doe.
Heb nog steeds last van hoofdpijn en ben erg moe.
Gister hebben we wel geklust,maar vandaag denk ik niet dat het er in zit.
Ik wil wel graag,maar klussen met hoofdpijn is nu niet erg ideaal.

Liefs Petra

Hallo meiden,

ik ben nieuw hier. Ik ga even uitproberen hoe het werkt als ik een berichtje plaats. Ik vind het leuk om met jullie te kletsen. Even eerst testen.......

Hey meiden,

Nou, wij zijn dus ook druk bezig met klussen. als het goed is heb ik vandaag een ei, dat wordt dus heel erg spannend!!! Over 2 weken weten we als het goed is of we zwanger zijn of niet. Ik kan haast niet  wachten, ik vind het zo spannend!!!  

Heel erg leuk om te lezen hoe jullie er mee bezig zijn. Ik hoop dat het bij jullie allemaal voorspoedig gaat!  

Groetjes Poco.

Terug
Bovenaan