NOD rond 20 mei

Hoi meiden,
Kan wel  nog geen ei! Mijn temp was vanmorgen nog laag, wel een zeurderig gevoel in m'n buik, dus hopelijk vandaag. Veel geklust afgelopen dagen, ook al hadden we niet zoveel zin, eenmaal bezig waren we niet meer te stoppen .

Petra, fijn dat je weet wat het is, hopelijk slaan de medicijnen snel en voel je je dan weer wat beter.

Liefs Lientje

Hallo lientje,

Heb jij een lange cyclus ? Omdat je aan het temperaturen bent ? Ik denk dat ik mijn ei gister heb gevoeld. Steekjes, beetje ongi-gevoel, wittige afscheiding  en borsten beginnen weer gevoelig te worden. We hebben donderdagavond, vrijdagavond, zaterdagmorgen en zondagavond geklust, dus wie weet deze maand ???

Veel succes,

Liefs Yvonne

He Yvonne

Nog even een vraag: heb jij altijd witte afscheiding rond je eisprong. Bij mij was die gistermorgen glazig. Het was wat slijmerig kwam eruit als draderig. (sorry voor de details) heb jij dat niet als je ei komt. Nu word die bij mij wat witterig.

Groet Sharine

O ja Yvonne ik denk ook dat Imme even afstand heeft genomen van de forum. Kan me dat ook wel voorstellen, het kan je soms iets te veel worden (al die teleurstellingen)

Groet Sharine

Hoi Yvonne,

Ik temp omdat we sinds juli bezig zijn en dat als we door verwezen worden ik alvast temp lijsten heb, ja ja, een vooruitziende blik. Ik had altijd cyclussen van 28 dagen, perfect maar ineens 2 cyclussen van 39 dagen. Dus toen ben ik aan de teunisbloemolie gegaan en afgelopen ronde was mijn cyclus 31 dagen, dus nou ben ik bang dat dit weer een lange ronde wordt....
Daar zou ik enorm van balen, maar wie weet vandaag m'n ei, dan ben ik nog tevree!!!

Liefs Lientje

Hoi meiden,

Ik heb ook een dezer dagen mijn ei en nod rond 23 mei. Heb er deze ronde een goed gevoel over, denk dat mn ei op springen staat want gisteren bij het klussen, deed het wat zeer in een bepaalde positie hihi (sorry voor de details...) en het voelt een beetje ongi-achtig.

Dit is de eerste ronde dat we er zo bewust mee bezig zijn, de eerste twee waren een beetje op goed geluk, maar omdat mijn rondes wel 43 dagen duren wil ik er geen meer 'verspillen' is dat herkenbaar? Ik ben net bezig met de ovu-testen en met tempen, mijn temp is al 2 weken rond de 36,7. Volgens de datum calculators heb ik mijn ei donderdag....spannend!!! Jullie ook allemaal succes en vooral: hou plezier in het klussen!

Liefs Muizeke

Hey Lientje,

Dat is slim zeg, dan ben je ze mooi voor! Ik heb ook steeds cyclussen van 28 dagen vanaf november,  alleen de laatste keer 30. Ik ben vanaf november 2006 bezig en dit wordt mijn 7e ronde voor het 1e kindje. Vorig jaar voor de zomer ben ik al gestopt met de pil, omdat ik teveel hormoonschommelingen had. Volgens mij had ik in het begin iedere keer 27 daagse cyclus, maar dat weet ik niet zo goed meer. Toen was ik nog niet bezig met zwanger worden.
Op welke dag zit je nu ? Ik hoop echt dat je ei komt vandaag, lijkt me echt vervelend zeg!

Liefs Yvonne

hallo,

Ik stel deze vraag aan iedereen. Ik hoop dat iemand er iets van weet. Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil. Ik ben daarna 2 keer ongi geweest. de eerste keer was het de 4e week, en de tweede keer was het de 5e week. Moet ik nu uitgaan van een cyclus van 28 dagen of 35 dagen? of moet ik met beide rekening houden? Kent iemand dit probleem?

Groetjes Poco

Terug
Bovenaan