NOD rond pakjesavond...

Haha herkenbaar met vroeg testen. Mijn man zegt ook van kan je weekend later zwangerschapstest doen toch? ? k heb daar echt geen geduld voor haha. Maar ga zondag of maandag testen en ik duim ook voor jullie! ? 
meliis fantastisch nieuws en hopelijk dat verder goed ontwikkeld en fijne zwangerschap gewenst!
 
groetjes Li
 
Haha herkenbaar met vroeg testen. Mijn man zegt ook van kan je weekend later zwangerschapstest doen toch? ? k heb daar echt geen geduld voor haha. Maar ga zondag of maandag testen en ik duim ook voor jullie! ? 
meliis fantastisch nieuws en hopelijk dat verder goed ontwikkeld en fijne zwangerschap gewenst!
 
groetjes Li
 
Om 6 uur wakker worden omdat je kleine te opgewonden is voor Sinterklaas… twijfelen.. zal ik een test doen of niet… na vorige maand die miskraam ben ik voorzichtig positief en sta ik te huilen van geluk in de keuken. Ik kan geen foto toevoegen maar heb een heel licht streepje.

Lieve allemaal ik hoop dat jullie weekend ooo mag beginnen met een sprankje hoop en liefde ♥️?
 
Oh, zo blij voor je AnnB!? Je had vorige maand een miskraam? Ik weet precies hoe twijfelachtig je je voelt! Ik had vorige maand ook een vroege miskraam met 4,5 week...
Dit was mijn test vanochtend??: https://ibb.co/ZB4vsLp
Maar ik ben ook nog voorzichtig... Ik wacht eerst een oplopende test maandag af en daarna informeer ik de verloskundige wel.
 
@bolleke ♥️ wauw! Hier ook met 4.3. Zo heftig om mee te maken. Kon vanmorgen alleen maar huilen. Heb serieus ook zelfde streepje op de test. Hoop dat we beidde komende dagen donkerder testen en snel naar 12 weken komen ?
 
Ik hoop echt van harte dat we dit kindje mogen houden!
ik ben zelf redelijk nuchter aangelegd dus stond niet te huilen, maar m'n handen trilde wel haha? En nu is er buiten dit forum en de dader niemand met wie je t kan delen...
Hou je me op de hoogte van je resultaten?
 
Terug
Bovenaan