NOD rond pakjesavond...

[quote quote=10507722]hoi allemaal, ik wacht toevallig ook op pakjesavond dan verwacht ik ongeveer eerst nod. Kan iig early test doen. Wachten duurt lang. Hoop dat leuk nieuws word, ook voor jullie! Gelukkig werk ik komende week extra, mooie afleiding ? Gr Li[/quote]
Gezellig dat je er ook bij bent, fijn deze spanning met elkaar te kunnen delen haha!
 
[quote quote=10507750] Welkom bij de ??-avond wachtende hihi. Wachten duurt inderdaad lang. Denk dat wij allemaal sinds ons +/- 8e jaar Sinterklaas niet meer zo spannend hebben gevonden haha ? ??Voor jou![/quote]
Hahaha dat denk ik ook inderdaad! Deze week wordt spannend! Meestal voel ik een paar dagen vooral al wel of mijn mensturatie er aan komt. Ik mik op donderdag deze week dat ik die al ga aanvoelen mocht dat zo zijn... We gaan het zien! 
 
Inderdaad Sinterklaasavond was nooit zo spannend ? leuk om zo samen te delen! Op moment heb ik geen krampjes en vorige cyclus had ik al ruim een week van te voren al veel last van kramp. Hebben jullie al eerder zwangerschap gehad? groetjes Li
 
[quote quote=10507821] Hahaha dat denk ik ook inderdaad! Deze week wordt spannend! Meestal voel ik een paar dagen vooral al wel of mijn mensturatie er aan komt. Ik mik op donderdag deze week dat ik die al ga aanvoelen mocht dat zo zijn… We gaan het zien![/quote]
Ik ook! Sinds ik ben gestopt met de spiraal had ik de week voor NOD altijd last van m'n borsten en wat misselijkheid.
Afgelopen maand (vroege miskraam met 4,5 week) had ik de week voor NOD echt giga last van m'n borsten en elke dag steken in mn onderbuik.
Tot nu toe nog helemaal niks afgezien van wat steekjes gisteren, dus ben benieuwd...
 
[quote quote=10507831]Inderdaad Sinterklaasavond was nooit zo spannend ? leuk om zo samen te delen! Op moment heb ik geen krampjes en vorige cyclus had ik al ruim een week van te voren al veel last van kramp. Hebben jullie al eerder zwangerschap gehad? groetjes Li[/quote]
Voor mij is dit derde zwangerschap, tweede kindje. Grote zus to-be is nu 3,5j.
 
[quote quote=10507835] Ik ook! Sinds ik ben gestopt met de spiraal had ik de week voor NOD altijd last van m’n borsten en wat misselijkheid. Afgelopen maand (vroege miskraam met 4,5 week) had ik de week voor NOD echt giga last van m’n borsten en elke dag steken in mn onderbuik. Tot nu toe nog helemaal niks afgezien van wat steekjes gisteren, dus ben benieuwd…[/quote]
Wat naar dat je een vroege miskraam hebt gehad laatst :-( Lijkt me heel naar om eerst zo'n vreugde te ervaren en dan vervolgens een enorme teleurstelling. 

Weet je ook nog van je eerste zwangerschap hoe je symptonen waren, als in: waren ze hetzelfde als degene die je nu laatst ervaarde? 
Hopelijk heb je ze deze week ook weer, zodat je goed nieuws hebt rond pakjesavond! ;-)
 
[quote quote=10507831]Inderdaad Sinterklaasavond was nooit zo spannend ? leuk om zo samen te delen! Op moment heb ik geen krampjes en vorige cyclus had ik al ruim een week van te voren al veel last van kramp. Hebben jullie al eerder zwangerschap gehad? groetjes Li[/quote]
Nee niet eerder een zwangerschap gehad en vind het daarom ook allemaal veel nieuwe informatie en ook wel heel spannend :)
 
[quote quote=10507831]Inderdaad Sinterklaasavond was nooit zo spannend ? leuk om zo samen te delen! Op moment heb ik geen krampjes en vorige cyclus had ik al ruim een week van te voren al veel last van kramp. Hebben jullie al eerder zwangerschap gehad? groetjes Li[/quote]
Nee voor ons wordt het ons eerste kindje. Daarom ook zo de spanning en onzekerheid over alles denk ik. Dus vind het erg fijn dat je dat via hier toch met anderen (behalve partner) kunt delen ?
 
Terug
Bovenaan