NOD rond tussen 5 en 15 januari

Ik ben in de war. Vanochtend dus getest en er was niks te zien. Nu loop ik dus net de badkamer in en lijkt er wel een licht streepje zichtbaar te zijn. Weet iemand of dit kan of is dit vals positief door het indrogen o.i.d.?
 
YvdH, dit had ik dus ook afgelopen woensdag. Ik ging in de avond testen en er was niks. Toen gaan koken en na 2 uur ofzo naar boven en dacht kijk nog eens. Toen zag ik echt een heel licht roze streepje. Donderdag was mijn NOD en had een early test gebruikt. 
Bij mij zat er max 2 uur tussen dus een hele dag durf ik niet te zeggen wat dat doet. Het kan natuurlijk een indroog streep zijn maar ook niet... als ik jou was zou ik morgen ochtend nog een test doen om te zien wat die doet binnen 5/10 minuten. 
Voor mij is het afgelopen dat de 4 tests daarna vet positief waren. 
Wil je nu natuurlijk alleen niet al blij maken omdat het ook de indroog streep kan zijn...
Succes morgen als je nog een test doet :)
 
@AnoniemL, oh! Gefeliciteerd! Ik hoop dat het bij mij hetzelfde verloopt als bij jou! Helaas heb ik gisteren dus mijn laatste test gebruikt en had ik me daarna voorgenomen tot m’n NOD te wachten as dinsdag of woensdag. Ik denk nu dat ik toch maar ga kijken of ik hier vandaag ergens een test kan scoren om morgenochtend te testen. Ben nu nog ongeduldiger haha. 
Heb er wel al een vrij goed gevoel over sinds m’n eisprong, maar dat kan ik me ook inbeelden. Ben ook af en toe misselijk.
 
@yvdh, heb je nog een testje kunnen scoren gisteren:) ben benieuwd!!
Hier nog steeds niks, slechts één streepje en drie dagen overtijd nu. Ze zeggen dat je door de stress vanalles uit kunt stellen. Morgen is mijn vakantie afgelopen en ga ik weer aan het werk. Misschien word ik dan wel weer gewoon ongesteld. 
 
@Suussske, tjonge zeg. Zenuwslopend!!!
Ben zoooo benieuwd wat het gaat worden.

@YvdH, ben echt benieuwd naar je test morgen. hoop zo dat dat streepje een goed voorteken was.
Ik gooi mijn testen altijd gelijk weg als ik na 3 minuten nog niks gezien heb.
Misschien moet ik hem ook maar eens uit laten drogen hihi.
IK WIL OOK EEN STREEPJE!!! hihi

Hier zijn de krampen die ik gister de hele dag had tot rust gekomen en voel ik me eigenlijk heel rustig met niet echt sypmtomen.
Zelfs mijn borsten zijn minder gevoelig als gister.
Ik ga dinsdag testen, spannend dus!!! nog 2 nachtjes ;)
 
@YvdH, ooh dat is echt killing! Ik zou een digitale van Clear Blue doen, dan heb je direct zekerheid (als je niet te vroeg test).
 
@Suuske, super spannend zeg! In november heb ik ook getest, mijn NOD was 15 november, op 21 november heb ik toen getest. Toen zag ik een streepje dat ik echt bijna niet kon zien. 2 dagen later deed ik nog een test en toen was die opeens super duidelijk. Hoe snel en veel HCG in je lijf komt, verschilt dus nogal. Zolang je niet ongesteld wordt, zou ik wel een klein beetje hoop hebben (mits je steeds een super regelmatige cyclus hebt). 
 
@junibaby12, hou vol!! 


Ik heb vanochtend ook getest, wederom negatief natuurlijk, zeker met wat ik hierboven beschrijf sloeg het nergens op, haha. 
Ik zal nu gewoon tot na mijn NOD (12-1) geduldig afwachten :)
 
@rein a, ik heb in oktober mijn spiraal laten verwijderen, exact een maand later werd in ongesteld en exact een maand daarna weer. Die twee keer was het dus vrij regelmatig. Ik weet alleen niet of ik dat van twee keer al kan zeggen:) Ik heb nu een normale test van action en een vroege test van action gebruikt. Allebei spierwit, niet eens een heel licht streepje. 
Junibaby12, Rein a, yvdh, voor jullie komt de NOD ook steeds dichter bij. Spannend!!
 
 
Ik denk dat het vandaag niet meer lukt een test te halen. De winkel ging pas om 12 uur open en heb heel de dag een verjaardag. Helaas, ik zit nu zo in spanning haha! Maar gelukkig vandaag afleiding. En dan hoop ik niet dat het morgen erg is als ik het niet met ochtendurine doe. Anders moet ik wachten tot dinsdag en dat lukt me echt niet. Koop denk ik een goedkope en de clear blue haha
 
Terug
Bovenaan