NOD rond tussen 5 en 15 januari

@Rein a, ik moet echt om je lachen :) Zo herkenbaar.... Nog 2 nachtjes slapen en dan echt wel zodra ik wakker wordt :p
Morgen gelukkig een dagje sauna, kan ik er even lekker een dag niet mee bezig zijn... Mijn vriendin waar ik mee ga, weet het ook niet, dus ook even over andere dingen kletsen. Waarschijnlijk voornamelijk haar kleine ukkie van 12 weekjes.
 
Hallo dames,
Mijn vriend en ik zijn sinds de kerst bezig voor ons eerste kindje. 27 december eisprong gehad dus is nu super spannend. 
Ben sinds donderdag mega misselijk de hele dag door, dus zie dat wel als iets positiefs. 
Donderdag kan ik testen, mega zenuwachtig want met mijn vorige zwangerschap (miskraam, zomer 2014), pas een positieve test 2 weken na m'n nod. Plan komende week zo vol mogelijk zodat de tijd sneller gaat. 
Veel liefs en succes voor jullie allemaal komende dagen!
 
GRRRRR. net alles via mijn telefoon zitten in typen. Raakt dat ding alles kwijd. En zoals jullie weten is mijn gedult niet echt groot hahahaha....
Maar gefelciteerd lieve zwangere dames!!! Echt super. En jammer voor de niet zwangere dames. We gaan er gewoon een hele vruchtbare en sexy januari maand van maken. Met goed weer gaan de eerste planten zich ook weer uitzaaien, groeien en vruchtjes maken in deze maand. Dus dan moet het ons ook lukken.
Al blijf ik me wel raar voelen. Nog steeds misselijk, vreetbuien (net zak drop op), en pijnlijke borsten. Wat ook vreemd is dat ik normaal 5  tot 6 dagen echt veel vloei. Nu ben ik donderdag avond een beetje ongesteld geworden. Vrijdag vond ik die prop in de wc en vrijdag avond vloeide ik bijna niet meer. Gister echt nog 3 druppels en vandaag steld het allemaal niet meer voor. Raarrrrr. Soms denk ik wel eens. Was ik misschien zwanger van een tweeling en zit er nu nog steeds 1 in???? Ik ga er niet vanuit. Het kan dan alleen maar mee vallen als ik straks op tafel lig bij de verloskundige.
Wij gaan nog steeds geen testen doen. Maar we gaan er een hele "hete" januari maand van maken. Hihihihi. Kortom vanaf vandaag... om de 1,5 dag gezelligheid voor 2, tot ik weer ongesteld ben. Kan niet mis gaan dan wat dat betreft. mijn volgende NOD is 2 feb. Dus nog veel gezelligheid te gaan. Nu maar hopen dat mijn dochter goed slaapt. Mijn man had heel lief voor de gelegenheid een nieuw setje gekocht vandaag. Hij zei zo... nu gaat het vast lukken. hahah. Ik moest er vooral heel hard om lachen.
Ik blijf voor iedereen die het nog niet weet duimen. Zwanger zijn is namelijk echt heel leuk (vond ik) en een kindje hebben is onbetaalbaar zo leuk.... Dus ik hoop dat iedereen zo snel mogelijk de positieve test in handen heeft.
Veel liefs Felice
 
Jaaa Felice, ik dat het hier ooo een romantische januari gaat worden.
Heb nu inmiddels enorm last van m'n borsten en verder geen enkel zwangerschapskwaaltje, dus ik vrees dat m'n ongesteldheid gewoon een weekje is uitgesteld. Voor m'n menstruatie heb ik altijd veel last van m'n borsten. Beetje een domper weer nu. Ergens heb ik nog een sprankje hoop omdat het nog niet 100% zeker is, maar heel reëel is de hoop niet denk ik, met twee negatieve testen.
 
@taartjuuuuhh, welkom, spannend zeg. Ik ga dinsdag testen, dus het wordt een druke week volgende week met de testers hihi.
@Felice2014, haha, hij is grappig. Heel veel plezier deze maand...
@Suussske, hier wordt de hoop ook minder omdat ik deze keer
Helemaal geen sumptomen heb.
Behalve een licht kramperig gevoel rond mijn baarmoeder die al een
Paar dagen aanhoudt.
Verder niks.
Toch maar even blijven duimen. ...
 
Wat spannend dames! Hou ons op de hoogte ;) Ik duim mee voor jullie. 
Hier mogen we eind deze week ook weer lekker klussen! :D Ondanks dat ik natuurlijk baalde dat ik ongesteld was, is het ook wel fijn dat de stress van het wachten even weg is en nu de zin in klussen weer terug is ?
Succes met wachten... en voor de anderen succes met klussen. En voor de zwangere dames lekker van genieten ;)
 
man o man o man....
Vanacht 4 positieve zwangerschapstesten gedaan....
IN MIJN DROOM!!!
Dan is wakker worden echt een domper..
Ik heb me met moeite in kunnen houden niet te gaan testen...
Hahahaha
Nog 1 dagje wachten!!!
De spanning loopt op.
Krampen zijn volledig weg en verder geen symptoom te bekennen...
Nu even ontbijten en dan op naar de sauna!!
Fijne dag dames!
 
Ik heb vanochtend zo snel mogelijk twee verschillende testen gehaald en allebei positief!!!
Ben zo blij! Maar ook spannend, omdat ik in oktober een miskraam heb gehad. Hopelijk voor jullie ook snel goed nieuws.
 
 
Terug
Bovenaan