NOD rond tussen 5 en 15 januari

Jaaaa gefeliciteerd YvdH! Spannend allemaal hoor, vooral omdat je natuurlijk met die miskraam in je gedachte zit. Ik duim voor je!
Ik ben zojuist mijn eerste afspraken gepland staan. 30 januari eerste echo en 8 februari eerste afspraak verloskundige. Komende 3 weken worden denk ik alleen maar weken vol spanning. Kan mijn gedachte echt niet verzetten. 
Hebben we nog meer dames met mooi nieuws. Suussske?
Liefs L
 
Wauw dames, dat is alweer goed nieuws. Gefeliciteerd YvdH!
Hier nog hetzelfde. Enkel zeer pijnlijke borsten. Durf nu niet meer te testen.
 
 
Ook ik wil graag gaan meeschrijven in dit topic ook al weet ik niet zeker wanneer mijn NOD is :). Op 30 oktober heb ik de laatste pil genomen en na een ontrekkingsbloeding werd ik op 11 december voor het eerst echt ongesteld (38 dagen). Momenteel zit ik dus in het wacht bankje maar geen idee wanneer ik weer ongesteld zou moeten worden en dus eventueel kan testen als het uitblijft. Ik zit nu dus op dag 29 van mijn nieuwe cyclus. Normaal gesproken heb ik niet echt last van symptomen als ik ongesteld ga worden. Nu voel ik me eigenlijk ook gewoon normaal behalve dat ik heel duizelig ben en veel hik/boer. Vorige week een flinke buikgriep gehad dus dat kunnen natuurlijk gewoon de naweeen zijn. Wil niet te veel mezelf voor de gek houden en denken dat ik iets voel haha. Zijn er dingen die je minimaal zou moeten voelen nu mocht het raak zijn? 
 
YvdH: Yes!! gefeliciteerd, wat tof. Ik snap je onzekerheid. Begin december had ik een miskraam en bij de echo zei de verloskundige tegen me "het onbevangen is er nu wel van af". Hard, maar wel waar... het was verder een hele lieve vrouw.
 
Suuske: ooooh..... ik zou het toch wel doen toch? Dat je het uberhaupt volhoudt om niet te doen, haha.
 
Gebruiker1004....: elk lichaam reageert anders op een zwangerschap. Zo lastig om daar iets zinnigs over te zeggen. Ik was heeeeeel moe voor ik het wist. Nadat ik een positieve test had kwam ook de misselijkheid en pijnlijke borsten. 
 
Reina: bedankt voor je reactie, zoo spannend! Wanneer zou jij testen? Ben nu op dag 29 van mijn cyclus maar ja de eerste cyclus na het stoppen met de pil duurde 38 dagen.. 
 
@rein a, ik heb zaterdag en zondag negatief getest. Ben zo bang dat ik mezelf alleen maar onzeker maak door weer te testen. Ik dacht eigenlijk dat de ongesteldheid nu wel snel zal komen. 
 
@Suuske, ja snap het. Het maakt je echt gek he. Ik ben er ook zoveel mee bezig gedurende dag (hele dag gewerkt, maar toch steeds in je hoofd mee bezig). Nog een paar dagen wachten is misschien toch het beste. Kunnen we volgende week samen testen :)
 
@Gebruiker1004....: Helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik zou toch zeker nog een weekje wachten. Heb je een ovulatie test gedaan tussendoor? Oftewel bestaat er een reële kans dat je zwanger zou kunnen zijn? 
 
 
 
Terug
Bovenaan