NOD september 2018..

KBtje dat vind ik ook het frustrerende. Jan en alleman raakt maar zwanger en hier gebeurt er geen hol. Soms vraag ik me zelf af of ik dit ergens aan verdiend heb ofzo. Maar goed. We wachten het af. Ik ben nog nooit zwanger geweest dus weet nog niet hoe het voelt idd. Dus donderdag testen en zo niet, dan drink ik een lekker wijntje op mijn verjaardag.

Mijn huisarts heeft al een keer zijn ‘zorgen’ uitgesproken over mijn cyclus, er zit telkens zo’n 7-10 dagen tussen mijn eisprong en menstruatie. In principe ligt er al een verwijzing voor me klaar, maar ik had gezegd dat ik het gewoon wilde proberen zonder rompeslomp. Maar na 9 rondes begin ik t vertrouwen echt te verliezen. Met mijn vriend afgesproken dat ik naar de huisarts ga als ik vrijdag ongesteld word.. hij heeft zoiets van: laat t gewoon een keer allemaal checken in t ziekenhuis. Ik vind dat een iets grotere stap dan hij merk ik. Al begin in wel erg ongeduldig te raken hoor!

Ik heb zoveel symptomen dat ik misschien donderdag al begin met testen. Mijn laatste menstruatie begon 17 augustus.
Wat is wachten moeilijk!!! 

@knuffeltje, wachten is ook moeilijk! 
@kbtje & ananas, ik ken iemand die is dikke 4,5 jaar bezig geweest met proberen zwanger te worden. Alles was goed bij allebei. Geen gekke dingen en dergelijke alles gewoon goed. 
En dan heb je mensen doe het eigenlijk niet willen en door bv een gescheurd condoom zwanger raken...

Ditbenikik snap je helemaal.. ondanks dat ik al een kindje heb, is de wens voor een tweede niet anders.. ik was er bij mijn dochtertje niet zo mee bezig als nu ivm de verbouwing van ons huis toendertijd.. ik wist toen voor de test al dat ik zwanger was, omdat ik me misselijk voelde en dit had ik nooit.. maar ik was toen al wel 5/6 weken.. dus al wat verder dan dat ik nu zou zijn... hoe lang zijn jullie bezig? Ik werd heel rustig nadat we de stap hadden gezet om naar de dokter te gaan! 
ananas ik kan je eigenlijk alleen maar aanrader om wel een afspraak te maken, ik werd er rustiger van.. het onderzoek van mijn vriend toonde voor wat we nu weten voldoende bewegende zaadcellen.. meer uitleg krijgen we de 27e.. 
mijn cyclus is overigens vrij stabiel 26/27 dagen..
knuffeltje welke symptomen heb je al is vragen mag?

KBtje wij zijn nu 10 maanden bezig. Voor mij geeft het ook wel wat rust dat we nu naar de huisarts gaan mocht het niet zo zijn. Ik vind ook dat ze ons nu wel door mogen sturen. Met die lange cyclussen heb ik hierna nog maar 1 kans om binnen een jaar zwanger te worden, aangezien ik heel november niet ongesteld ga worden zoals het er nu uit ziet. Normaal een verademing natuurlijk maar op dit moment niet zo?

Terug
Bovenaan