NOD september 2018..

Nou idd! Zitten we nog op 4?
Hopelijk mag ik plaats nemen op de ranglijst, nog 6 dagen.
Gister temp gedaald met 0.1, wat denk ik meer een schommeling was en ook gister heeeeel licht roze streepje bij afscheiding en dat was het. Vanmorgen temp weer 0.1 omhoog (37.3) so far so good. Geen vreemde symptomen. 

Xboerinnetje, ik heb duidelijke positest gekregen met de dipstick ovu testen van 2besure. Google maar eens naar hun site, heel goedkoop. Geloof de sensitieve, weet niet zeker. Hiervoor die van sensitest gebruikt maar daarmee niet gevonden, moet er eerlijk bij zeggen dat ik pas op dag 17 een knaltest had terwijl ik dacht dat ik altijd rond dag 16 zat met eisprong en dus ook te vroeg was gestopt, maar alles weggegooid dus weet het niet zeker meer. Succes in ieder geval!! 
Ik heb trouwens nog 1 zwangerschapstest van Kruidvat liggen 2v5. Wil daar maandag op de verjaardag van mijn zoon, mee testen. 

xBoerinnetje toen ik de eerste keer stopte na de pil zat ik op 38 dagen ipv 28 dus hou rekening met misschien wel een lange cyclus. Ondertussen heb ik nog steeds een clyclus van 38-39 dagen.
Ik kom trouwens uit Zevenaar ;)

@SjaMe, wat grappig. Daar kom ik vandaan, maar voor de liefde ri Doetinchem verhuisd. Eerste cyclus na stoppen ring zat ik op 27 dagen. Toen ik vorig jaar eenmalig de ring niet in had gedaan zat ik op 42 dagen ? maar sinds gister andere krampen dan de rest van de maand, wel lichter dan normaal menstruatie.
@citrus bedankt voor de tip! Lees over hun zwangerschapstesten wel hele wisselende verhalen, maar wellicht zijn de ovu testen juist wel goed!

Hee, nog geen positieve testen! Jammer... Maar, houd statistisch gezien een grotere kans dus voor mij hahaha
Hier stabiel. Nog altijd lichte krampjes die ik dus altijd heb voor de menstruatie. Nog geen bruine afscheiding / spotting. Wel weer een mini temperatuurstijgin (schommeling per dag indd Citrus), dus dat is in ieder geval geen nieuwe daling..

en Vivian, over die eisprong had ik ook wel eens gehoord. Alleen ik geloof dat als je een regelmatige cyclus hebt die niet te lang duurt en geen PCOS hebt, dat de ovulatietesten dan prima betrouwbaar zijn. In de regel heb je een eisprong gehad wanneer je regelmatig menstrueert. Probleem schijnt indd te liggen bij mensen met PCOS dat er wel een eitje is, maar niet goed springt. Maar, ik ben geen gynaecoloog en heb deze info ook maar van forums en google hahaha

@Zinz Balen zeg!
@xBoerinnetje en Ananass Nog geen definitieve uitsluiting toch? Even wachten nog tot/of de ongesteldheid doorbreekt.
@Citrus we zitten op 5 deze maand, maar dit is inclusief een onbekende gebruiker en Blauw (die technisch gezien vorige maand zwanger is geraakt)
Ik had vannacht een beetje roze bij het afvegen (9/10 DPO). Vannochtend niks meer. Ik hoop echt dat dit een goed teken is. Had de afgelopen dagen al sporadisch wat steekjes in mijn onderbuik (niet echt krampen) en die voel ik nu wat vaker. Ik hoop het zo erg, dat ik er vannacht ook een beetje slecht van geslapen heb..? 

Hoi ik had het vorige forum NOD augustus ook gereageerd. In juli een vroege miskraam gehad. Was er de maand erna zo van overtuigd allerlei symptomen net als de maand ervoor. Maar nee toch echt alle 6 de testen negatief?. Ik merkte dat ik mezelf helemaal gek maakte dus even oudersvannu van mn telefoon gegooid?. 
Nu gaan we voor NOD september. 23e is mijn dag.
@KBtje gefeliciteerd!! Wat super!  Was het nou ook je verjaardag op de NOD? Of ben ik in de war? 

Terug
Bovenaan