NOD september 2018..

Dankjulliewel. Zaterdag belt vk nog voor vervolg, maar als ik het mentaal aankan is het het best om minstens 2 wkn te wachten en hopen dat mijn lichaam het zelf oplost. Als ik het vruchtje eerder uit mijn baarmoeder wil hebben dan worden het wsl medicijnen of curettage. Heb mijn emoties 1 dag helemaal laten gaan en nu gaat het wel weer, hoop gewoon dat ik er snel helemaal een punt achter kan zetten en weer door kan. 

Goedemorgen.. wat spannend allemaal! Ik zit nu op 4 dagen voor nod en nog steeds heb ik dezelfde symptomen. Weet niet of ik tot maandag kan wachten om te testen ? 

@BH'tje, wat naar om te lezen zeg. Veel sterkte voor de komende tijd. Ik weet uit mijn naaste omgeving dat er waarschijnlijk nog wel een aantal momenten komen dat je er flink last van gaat hebben. Ook momenten waarbij je het niet zult verwachten. 
Denken aan je!

LOl, nee dnek het niet Ananasss. Ik zeg gewoonn tegen hem dat er 3 maanden niet geklust wordt als straf omdat steeds liep te vragen waarom ik mijn spiraaltje niet had laten verwijderen, hahahaha :) 

Geen idee eigenlijk heb er nog niet overnagedacht. Denk dat we gewoon de vruchtbare periode gaan vermijden. De laatste keer was (achteraf gezien) een week voor de vruchtbare periode en heb een half uur met de benen omhoog gelegen. Hoorde van een vriendin van me dat een vriendin van haar zo 2 keer zwanger is geraakt... LOL wie niet waagt wie niet wint. Beide overigens een miskraam geworden, naar onderzoek bleek dat ze baarmoederkanker heeft. Gelukkig geen uitzaaiingen dus ze kan een baamoeder bespaarende operatie krijgen.  

Mijn latex allergie helpt er ook niet echt bij natuurlijk. De latexvrije condooms waren de laatste keer dat ik die haalde toch best prijzig nog wat eigenlijk ronduit belachelijk is. Die dingen zouden ze praktisch gratis moeten weggeven om veilige sex te bevorderen en eigenlijk misschien is het zonder die "druk" voor mijn vriend ook makkelijker om te presteren :) 

Eigenlijk zou die niet zo moeilijk moeten doen betreffende de datum. hehe, zijn kinderwens is groter dan de mijne (denk dat het ook met cultuur te maken heeft) en toch was ik wat teleurgesteld toen die het zei. 

@KellTessa. Ik en mijn zusje zijn ook in de zomer jarig. Kinderfeestjes deden we gewoon nooit op de verjaardag zelf en je hebt wel bijna altijd goed buitenspeelweer op je verjaardag. Wij gingen dan vaak naar de Efteling met familie of iets dergelijks. Je kan een verjaardag echt wel leuk maken voor een kind hoor! En op latere leeftijd had ik bijna altijd wel een festival om heen te gaan op mijn verjaardag. Vind ik eerlijk gezegd veel leuker dan een boel mensen taart en koffie voor te schotelen.

Terug
Bovenaan