LOl, nee dnek het niet Ananasss. Ik zeg gewoonn tegen hem dat er 3 maanden niet geklust wordt als straf omdat steeds liep te vragen waarom ik mijn spiraaltje niet had laten verwijderen, hahahaha 🙂
Geen idee eigenlijk heb er nog niet overnagedacht. Denk dat we gewoon de vruchtbare periode gaan vermijden. De laatste keer was (achteraf gezien) een week voor de vruchtbare periode en heb een half uur met de benen omhoog gelegen. Hoorde van een vriendin van me dat een vriendin van haar zo 2 keer zwanger is geraakt... LOL wie niet waagt wie niet wint. Beide overigens een miskraam geworden, naar onderzoek bleek dat ze baarmoederkanker heeft. Gelukkig geen uitzaaiingen dus ze kan een baamoeder bespaarende operatie krijgen.
Mijn latex allergie helpt er ook niet echt bij natuurlijk. De latexvrije condooms waren de laatste keer dat ik die haalde toch best prijzig nog wat eigenlijk ronduit belachelijk is. Die dingen zouden ze praktisch gratis moeten weggeven om veilige sex te bevorderen en eigenlijk misschien is het zonder die "druk" voor mijn vriend ook makkelijker om te presteren 🙂
Eigenlijk zou die niet zo moeilijk moeten doen betreffende de datum. hehe, zijn kinderwens is groter dan de mijne (denk dat het ook met cultuur te maken heeft) en toch was ik wat teleurgesteld toen die het zei.