NOD september 2018..

knuffeltje, ik snap je opmerking 'rond 23 raak' niet helemaal?
Als de 17e je onttrekkingsbloeding was, en alles gaat volgens het boekje, had je rond de 30e je eisprong, en ergens komende dagen je NOD. Negatief testen wil niet zeggen dat je sowieso niet zwanger bent, misschien te vroeg getest. 

ik hoop dat je snel zekerheid krijgt knuffeltje. Maar aangezien het je eerste maand is, kan het alle kanten op! Ontpillen is a bitch... En hormonen ook ;)
Ik ben (helaas) ook geen gynaecoloog, maar aangezien je eerder aangaf tussendoor een keer gevloeid te hebben en nog een keer een dag toch wél de pil hebt geslikt heb ik geen flauw idee wat dat met je cyclus doet! Ik zou als ik jou was om de 2 of 3 dagen testen, totdat je ongesteld wordt óf zwanger blijkt!!

Hoi iedereen…
Bij de HYFOSY hebben we gezien dat mijn eileiders doorgankelijk zijn. Op zich doet dit het moment zelf geen pijn, maar achteraf wel. Pijn is een groot woord, maar toch… heb last van krampen alsof je ongesteld moet worden, maar pijnlijker en lichte bloeding. Maar blijkbaar is dit allemaal normaal.
Nu moet mijn vriend zijn zaad nog eens getest worden, een afspraak maken  vr resultaat en om de volgende stap te bespreken…

Hey Sté, Dat is toch nog een beetje goed nieuws dan. Hopen dat het voor je man ook goed is. Enige is dan dat je nog steeds geen aanwijsbare reden hebt waarom het nog niet gelukt is, anders dan domme pech. Ik hoop voor je dat het evt alsnog natuurlijk voor je kan.

@kbtje: gefeliciteerd met je positieve test! 
@bh’tje: heel veel sterkte deze periode. En ik hoop dat je snel weer goed nieuwe mag krijgen ?
Ik duim elke dag met jullie mee voor positieve testen en kan het niet laten elke ochtend en avond mee te blijven lezen! Hopelijk mogen er nog veel positieve reden volgen!
zelf heb ik komende dinsdag eerste afspraak bij de verloskundige. Best wel beetje zenuwachtig hopelijk is alles goed, want zoveel kwaaltjes heb ik niet ?

Ik heb toch weer wat early testen gekocht. Ben té nieuwschierig, dus ik ga waarschijnlijk morgen een testje wagen (2/3 dagen voor NOD).
En mijn kat is terecht! Zooo blij eigenlijk kan ik nu alle mogelijke teleurstelling aan. Ik heb hem uiteindelijk zelf op straat gevonden door dus gewoon 3 keer per dag uitgebreide rondjes te lopen in de buurt. Na 11 dagen vermist te zijn begonnen we de hoop een beetje op te geven. En we zijn dus ook niet voor niets eerder terug gekomen van vakantie, wat ook wel een beetje goed voelt.

Terug
Bovenaan