NOD september 2018..

Ik hou er eerlijk gezegd echt geen rekening mee, wanneer ik eventueel uitgerekend zou zijn. Heb ondertussen al meegemaakt dat ik dan waarschijnlijk rond Sinterklaas zou bevallen, maand daarna tussen Kerst en oud en nieuw, maand daarna is de halve familie al jarig, vorige maand dacht ik: o, dan wordt het begin mei. Zit je altijd in de meivakantie, bevrijdingsdag dat soort dingen. Ondertussen, weer een maand verder. Nu zou ik dan twee dagen voor mn eigen verjaardag uitgerekend zijn. Ook niet cool.. Maar zo is er altijd wat! En de wens is groter dan plannen welke maand wel en welke niet ;)

En daarbij hou ik mezelf ook maar voor dat een bevalling zich niet laat plannen, net zoals uberhaupt zwanger worden. Je kunt natuurlijk altijd te vroeg bevallen om wat voor reden dan ook, en dan ook nog eens tot twee weken na je datum.. Pff, blijft er weinig over haha

@Dwaallichtje & Ananas,

Ja, dat vind ik eigenlijk ook, je kan het niet plannen. Voor het zelfde geld komt het kindje zoveel week te vroeg. Het enige voordeel er aan is dat ik kan kijken of mijn cyclus toch echt 31 dagen is en niet onregelmatig. 

@Dwaallichtje, 
Ik moet wel zeggen, dat de ouders van de  kinderen die mij mij in de buurt in de vakanties jarig waren het niet zo breed hadden dus dingen als een pretpark was vaak niet mogelijk. 

Neeeeee. Ik had net weer wat bloed bij het afvegen. Meer dan vannacht. Il las dat het bij een innesteling alleen zou afnemen... Nu 10 DPO dus ik heb nog een beetje hoop maar de komende uren kan ik maar beter niet doorbloeden!

Ik heb echt al heel de dag (tot nu toe) steken in mn buik, met name rechter onderbuik/lies. Menstruatie wat misschien eraan komt.. afwachten maar

Bh’tje wat ontzetten naar zeg?? heel veel sterkte!!
Wat balen van de negatieve testen??

Toch nog een beetje gefeliciteerd voor de dames die vandaag jarig zijn??

Mijn moeder gaf me toch weer wat moed. 17e laatste ontrekkingsbloeding, rond 23 raak,  geen idee wanneer mijn nod dag moet zijn. Nergens Truus (ongesteldheid) te bekennen dus na wat traantjes vanmorgen toch nog hoop. Gek is dat. Zo overemotioneel. Begin dit jaar paniek, o god ik heb een hele dag geen honger en hondsberoerd! Opluchting niet zwanger en hoe eng ik het ook vind hoop ik nu dus blijkbaar wel dat er een onderhuurder zit... Ik ben vanmorgen gewoon weer misselijk geweest en heb net weer heerlijk genoten van een tosti kaas augurk met een bekertje chocomel toe. Zolang Truus niet komt hoop blijven houden? Had het graag voor/tijdens het feestweekend al willen weten, maar komend weekend toch maar mn zinnen verzetten tijdens het normaal gesproken mooiste weekend van het jaar...

Terug
Bovenaan