NOD september 2018..

Hele wisselende berichten allemaal. Ik hoop dat de dames die in spanning zitten heel snel duidelijkheid krijgen. 
Ik zag het deze maand even niet meer zitten. Vreemde bloeding gehad en mijn cb ovulatietesten bleven maar negatief. Ik voelde soms wel rare dingen, maar zwanger zijn kon eigenlijk niet. 
Ik had de moed al opgegeven en had deze maand dus eigenlijk al opgegeven. Vanmorgen kon ik ook nog geen cb ovulatietest doen, dus dat was helemaal balen. Eigenlijk zou ik vandaag helemaal niet kunnen testen, maar onverwachts had ik toch nog tijd. Wel veel later dan normaal. Normaal test ik 's ochtends en nu om 18.30 uur 's avonds. En wat denk je? Ik kreeg een smiley te zien. Ik natuurlijk blij, want dat betekent dat er toch nog wel iets gebeurt. 
Nu weet ik alleen niet zo goed wat ik ervan moet denken. Is het wel echt een smiley of komt het door het andere tijdstip van testen? Weet iemand hoe de cb ovulatietest werkt? Als de smiley komt, heb je dan al je eisprong of komt hij er dan aan? Als we het vanavond gezellig maken, heeft het wel nog nut toch? 

@mttm Ik zou de kans zeker niet voorbij laten gaan! Als je het niet doet, dan heb je waarschijnlijk spijt. Morgen kan waarschijnlijk ook nog, dus als je beide geen zin hebt misschien morgenochtend proberen?
@Sparkles Wat spannend dinsdag al! Hou ons op de hoogte. 
Ik was Sparkles vergeten mee te tellen bedenk ik me nu dus dames we zitten deze maand al op 6. :D

Mttm. Ik heb nog nooit een valse smiley gehad. Dus ik denk toch echt dat je ei eraan komt! Waarschijnlijk binnen 24-36 uur. Ik zou indd vandaag danwel morgen een gokje wagen, als jullie zin hebben
dwaallichtje: succes morgen! Ik duim

@ Ste, He dat klinkt wel als een vooruitgang. Ben benieuwd naar het verdere verloop!
@ Sparkles, jeetje spannend zeg. Heel veel succes dinsdag! Ik ga voor je duimen!

Spannend Sparkless.
Als je er nog helemaal niet mee bezig bent denk je naief dat babys haast vanzelf komen maar er gaat nog heel wat aan vooraf. Mocht ik ooit die 2 strepen zien blijf ik nagelbijten tot ik eerst een hartje hoor kloppen en dan later iets zie groeien. Pas als ik weet dat alles goed groeit, en dan nog... Ik wist niet dat alles zo spannend zou zijn!

@Dwaallichtje en Anannas
Ik zal de kans zeker niet voorbij laten gaan hahaha. Ik twijfelde alleen even of mijn eisprong eraan zit te komen of dat hij al geweest is. Zodra de eisprong is geweest krijg je geen smiley meer? 
Ik weet dat twee dagen kort op elkaar eigenlijk geen zin heeft. Maar de afgelopen dagen hadden we al geen tijd en daardoor geen zin en de komende dagen is eigenlijk een beetje hetzelfde. Dus vandaag en morgen gaat het zeker gezellig worden :)

Spannend dwaallichtje.. ben benieuwd. Ik heb besloten dinsdagochtend te gaan testen ipv het weekend.. heb vrijwel geen klachten die duiden op een zwangerschap en af en toe buikpijn dat er eventueel menstruatie aan gaat komen.

Terug
Bovenaan