NOD september 2018..

Jaaa ditbenik gefeliciteerd!! Ik zou eerst een paar rondjes door het huis rennen, dan nog zo'n clearblue test halen waarop echt "zwanger" staat en dan weer rondjes gaan rennen ??
 
@ditbenik gefeliciteerd! Wat onwijs gaaf zeg! En wat fijn dat je niet naar die kliniek hoeft!
@superjuffie irritant joh, die onzekerheid! Soms zou het handig zijn als we even een luikje in onze buik open konden doen om te zien wat er gebeurd. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. En dan die van een positieve test in je hand!
 
Dames, er heerst ook een griepje alweer he? Ik hoor het veel om mij heen, allemaal buikpijn en hoofdpijn. Komende maanden is het daardoor ook lastig op te merken waar deze klachten bij horen. Laat je in ieder geval niet gek maken! 
 
@ditbenik Dit is nog eens een goed begin van de nieuwe week!! Wat een heerlijk nieuws, ben oprecht zooooo blij voor je ?
Citrus, testen kunnen tegenhouden?
 
Hey ananas, Ja, niet gekocht dus kon ook niet stiekem testen. Ik weet het niet hoor... mijn temp is na die daling en stijging gister en ( 37.3, 37.0, 37.3 ook vandaag weer 37.3. Dus hoog gebleven. Zou hij nog meer moeten stijgen na innesteling of gewoon hoog blijven is voldoende? 
Ik voel me niet lekker, maar zoals ik al zei, er heerst wat. Lastig hoor. Als ik ze vandaag koop dan sowieso morgenochtend testen. Ik ga ze in ieder geval niet van te voren kopen om over 3 dagen te testen, dat red ik niet ?. Dus daarom zo laat mogelijk. Iets houdt mij tegen maar ik weet gewoon niet wat en waarom. 
 
Terug
Bovenaan