NOD september 2018..

Dames bedankt voor de reacties en felicitaties. Echt fijn om zo steun te krijgen.
De 2e gaf precies hetzelfde aan! Heel gek .. was en ben nog steeds verbaasd. Ik had het stiekem gehoopt en diep van binnen had ik ook een vermoeden.. maar toch. Het voelt onwerkelijk.
Mijn man is zo blij en wilde het gelijk aan iedereen vertellen.. (dat doen we natuurlijk nog niet)  tegelijkertijd zijn we ook bang.
Denken jullie dat het nut heeft om over 2 dagen weer te testen om te kijken het streepje donkerder is? Of hoeft dat niets te zeggen? 
Liefs x
 
@MiesRB heel herkenbaar. Had ik ook afgelopen ronde. Vage klachten, moe, gek buikgevoel, koppijn, het gevoel hebben dat je leeg gaat lopen als een zwembad dat je lek prikt en vervolgens komt er alleen wat witte afscheiding :p Is wel geëdingd in menstruatie helaas :( Ik vermoed toch dat het met ontpillen te maken had.
 
Nou jullie raden het nooit ;)
Helaas zojuist ongesteld geworden...
Dus weer een cyclus van 25 dagen maar een positieve ovulatietest op dag 15.
Heb dus wel de afgelopen 3 maanden een constante cyclus van 25 dagen alleen mijn ovulatie komt blijkbaar later, of houdt de test me voor de gek? Hij was positief in de ochtend.
 
Ik ben afgelopen vrijdag naar de huisarts geweest. Heb meteen een doorverwijzing gekregen voor de fertiliteitskliniek. Vanmorgen nog maar eens getest omdat mijn menstruatie na 44 dagen nog niet was losgebroken en jullie raden het al.. positieve test?????? ik weet nu echt even niet wat ik moet doen. Rennen door het huis of nog 12 testen halen om het zeker te weten?
 
dit ben ik. gefeliciteerd!!!! Het meest gewilde verlossende antwoord...eindelijk! 44 dagen...poeh. knal of vage streep? Echt geweldig. Voelde je je zwanger? Er wordt zoveel geschreven dat ik soms niet meer weet wie wat zei..?
 
@ditbenik, yessss wat een top nieuws! Gefeliciteerd!! 
Ik weet het op dit moment allemaal niet meer zo goed. De klachten die ik had hadden waarschijnlijk te maken met een griepje, want op af en toe buikpijn na heb ik nergens meer last van.
Vrijdag een vroege negatieve test, zaterdag en zondag bloeding in de ochtend. Vandaag NOD en ‘nog’ geen menstruatie. Ik ben helemaal in de war!
Vanaf nu graag alleen nog maar goed nieuws van de andere meiden hier, dat kan ik wel gebruiken.
 
Dit ben ik gefeliciteerd!! Lekker rennen door het huis ;)
 
Hier nog steeds niet ongesteld. Vandaag 1 dag overtijd maar vorige week dinsdag negatief getest en afgelopen zaterdag ook.. gisteren wel erg veel buikpijn gehad en t gevoel gehad dat ik t nu wel zou worden.. maar niks.. denk ook niet dat ik zwanger ben, maar word een langere cyclus..
 
Terug
Bovenaan