NOD september 2018..

Hi allemaal, 
ik ben nieuw hier dus even een korte introductie. Sinds maart gestopt met de pil, zwanger in de 3e ronde, helaas een miskraam met 8 weken. nu mijn verwachte menstruatie 28 september. Dit is weer de 3e ronde na mijn miskraam.
Ik merk dat ik het de eerste 2 weken van de cyclus allemaal best goed kan loslaten, maar hoe dichterbij je bij de 28 dagen komt word ik steeds meer obsessed met het hele zwanger worden. 
Ik merk dat mijn vriend hier veel relaxter in is, herkennen jullie dit en tips om hier mee om te gaan? We zitten momenteel helaas niet helemaal op één lijn..
 
Hmm, dat durf ik niet te zeggen citrus. Voor zover mijn kennis gaat moet je temp gewoon hoog blijven, en dus niet dalen zoals normaal bij een menstruatie. T schijnt dat je ook echt pas vanaf NOD aan je temp kunt zien dat je zwanger bent omdat ie dan inderdaad niet gedaald is. Ik ben sinds het weekend ermee gestopt, dus kan je ook het verdere verloop niet vertellen haha.
Succes met jezelf beheersen hihi
 
@ditbenik Gefeliciteerd! Super nieuws
@citrus je twmp kan een dip maken bij innesteling en daarna weer omhoog. Deze moet hoog blijven tot ongeveet je NOD
 
Ananas...mijzelf beheersen?? Hihi mislukt!! Toch even naar Kruidvat gegaan maar negatief. Geen ochtendurine maar wel weinig gedronken. Zit nu te twijfelen of ik morgen gewoon moet overslaan of morgenochtend testen. 
 
Terug
Bovenaan