NOD september 2018..

Spannend allemaal ! 
Gefeliciteerd MavanJay weet je al de uitslag van de andere test?
Ik kan haast niet wachten. Woensdag kan niet snel genoeg komen. En als die negatief is moetbik wachten op me NOD de 23e
Ik heb djverse testen in huis. Van de kruidvat early, early van de action en van sensitest alles de vroege versies. Daarnaast ook 2 CB testen die ik pas wil gebruiken als 1 van de andere ook positief aangeeft.
Ik moet wel zeggen dat als het negatief blijft me menstruatie noet lang uitblijft ik ben zo bang dat me cyclus onregelmatig is (2 jaar terug een jaar geen spiraal of iets gehad en had toen 1 menstruatie van 3 a 4 dagen ofzo) 
 
@Superjuffie Ik had die bloedingen alleen in de ochtend mijn eerste menstruatie na het stoppen met nuvaring ook. Twijfelde toen ook heel erg of het ging doorzetten of niet, maar werd inderdaad toch een menstruatie.
@MavanJay Gefeliciteerd!

@Feyre Wat een boel testen! Weet wel dat er aan vroege testen ook redelijk wat nadelen kunnen zitten. Zo kunnen ze vals negatief uitslaan (dus niet 2 streepjes maar later blijkt toch zwanger), Ik geloof dat de betrouwbaarheid 6 dagen vtv ook maar 75% is. Mocht ie toch positief zijn, dan kan het zijn dat je daarna alsnog menstruatie hebt omdat er ergens in het innestelen toch iets niet goed is gegaan met teleurstelling als gevolg. Er was deze maand al iemand die dat ook had (Ste). Het is natuurlijk ook mogelijk dat ie positief test en je wel degelijk zwanger blijft, maar ik waarschuw je even ;)
 
@xBoerinnetje klopt ik heb de voor en nadelen gelezen. Daarom doe ik ook geen 6 dagen zijn sowieso 4 dagen eerder testen dus 19e is 4 dagen en zou die positief geven blijf ik dagelijks testen. Ik weet dat het vals positief of negatief kan geven en zal ook zeker niet juichen voor de 23e en me menstruatie uit zou blibven en het positief geeft
 
@xBoerinnetje haha begrijpelijk. Ik kan moeilijk wachten wil morgen eigenlijk al testen maar heeft totaal geen zin ? morgen of overmorgen zou pas de innestelling zijn dus kan nog noet positief testen.
Ik denk zelf dat het negatief is is pas 1e ronde en ik verwacht niet dat het zo snel gelukt zal zijn met de voorgeschiedenis etc alhoewel de gyn niks afwijkends zag wil ik me niet onnodig blij maken/de hoop geven.
Kan best inkomen dat je wacht tot de NOD hoor alles is zo tricky
 
Hi allemaal,
Veel met jullie meegelezen, maar nu toch ook maar geregistreerd.
Mijn NOD is op 21 september uitgaande van een cyclus van 30 dagen.
Ben nu ruim 10 maanden geleden gestopt met de prikpil, hierna overgegaan op de normale pil die ik nu ongeveer 3 maanden niet meer slik.
Hij was namelijk niet effectief door de infectie die ik had, toen gelijk besloten te stoppen en te kijken wanneer het zo ver zou zijn. Niet gepland maar wel gewenst zeg maar.
Inmiddels alleen maar korte cyclussen gehad, de eerste was 14 dagen, dit was mijn eerste echte menstruatie, daarna 24 dagen en daarna 25 dagen.
Toch begint het wat meer te kriebelen dan dat we dachten, dus deze maand gewerkt met de ovulatie testen.
Ben uitgegaan van een cyclus van 25 dagen en werd er moedeloos van, elke keer een rondje.
Totdat ik 10 dagen geleden het bekende “eiwit” tegenkwam, getest met de een na laatste test en ja hoor, een smiley! De dag daarna nog een keer getest en toen weer een rondje.
Nu in spanning of het is gelukt, aangezien ik vanaf mijn 15e al aan de pil ben (ben nu bijna 24) weet ik niet meer hoe de natuurlijke menstruaties aanvoelen. De laatste 2 weken wel last van zo’n zeurdigere hoofdpijn als ik opsta, alsof ik maar 4 uurtjes heb geslapen. Ook een beetje naar gevoel in mijn buik, niet echt steken of krampen meer zeurderig.
Had vanmorgen ook het gevoel alsof mijn menstruatie met bakken uit mijn lichaam kwam, maar dit was uiteindelijk niet zo. Herkent iemand dit? Verder geen roze of bruine afscheiding. Alleen nu beetje wittig.
Jeetje, wat een lang verhaal ;) Ik lees gewoon weer verder met jullie mee!
 
Terug
Bovenaan