NOD september 2018..

Hoi dames,
Ik lees zo af en toe mee omdat ik vrijdag mijn NOD heb, het wordt nu toch wel erg spannend! 
Zijn hier toevallig ook dames die ervaring hebben met de (early) testen van Action? Ik kan ook niet terugvinden hoe gevoelig deze test is dus ben benieuwd naar de ervaringen van anderen. Ik heb ze vandaag gekocht voor als ik me niet kan inhouden tot vrijdag, dat herkennen jullie misschien ook wel ;)
Succes iedereen die ook nog even geduld moeten hebben!
 
Nou...toch wat extra spanning hier! Weliswaar na de afleestijd maar we zien iets vaags, soort schaduwlijntje, de dames die mij hier al wat langer kennen weten inmiddels dat ik lijntjes kan toveren haha, dus zegt nog weinig. Maar de Kruidvat test van vorige maand was wel spierwit en nu nog steeds, die van vanmorgen geeft nu iets aan. Toch te vroeg getest of fake...pfff ik ga afleiding zoeken en morgenochtend testen Lady's! 
 
Hier vermoed ik eind van de week nod. Nu sinds een paar dagen last van een misselijk gevoel. Me vriend zei me gisteravond dat ik van de week maar eens een test moest doen. Ik wil zelf nog even afwachten. Heb verder eigenlijk nergens last van moet ik zeggen. 
 
Rosie ik heb vrijdag ook mn nod. Heb gisteren de early van de action gedaan maar niks te zien. Ga woensdag nog een keer de early doen. Ik weet dat je dan erg teleurgesteld kan worden maar ik kan niet wachten! 
 
Ik sluit me ook graag aan. Mijn nod is 28 september en de 3e ronde.. ben heel erg benieuwd.. Na een cyclus van 57 dagen had ik nu een positieve ovulatietest op dag 15! 
 
Ik sluit me ook graag aan. Volg het forum al wel een tijdje sinds we vorige maand besloten hebben te stoppen met de pil. Ik dacht eigenlijk ook best wel relaxt te zijn, maar nu kan het me niet snel genoeg gaan. Ik heb al zoveel gelezen, lijk wel geobsedeerd.
Ik heb nog wel een vraag wat betreft het testen. Ik ben dus 1 aug gestopt met de pil (na 12 jaar), had 6 aug onttrekkings bloeding, daarna op 29 aug weer ongesteld geworden. Als ik het goed heb begrepen kan ik er daardoor vanuit gaan dat ik een eisprong heb (gehad) toch?
Mijn cyclus was dus wel maar 23 dagen. Nu heb ik voor mijn gevoel op 10 september mijn eisprong gevoeld, ineens veel steken/krampen. Afgelopen weekend heel moe en hoofdpijn.
Nu vraag ik me af als ik uit ga van een cyclus van 23 dagen, dan zou mijn NOD aanstaande vrijdag, de 21e zijn. Echter als ik 14 dagen tel vanaf mijn vermoedelijke eisprong dan is dit maandag 24 september of dinsdag 25 september. Nogal een verschil omdat ik het allemaal zo spannend vindt...
Wanneer zouden jullie testen? 
 
Terug
Bovenaan