NOD september 2018..

Hello allemaal!
Ik kom hier ook wat meebabbelen.
Wij zijn - na een jaartje zo proberen - deze maand begonnen met Clomid. Ik heb PCOS en daardoor een handje hulp nodig. Op de echo zag de gynae dat m'n folikels groot genoeg werden en in mijn bloed kon ze zien dat daardoor de eisprong vanzelf zou volgen. We werden dan ook naar huis gestuurd met de boodschap het te gaan proberen. ? Nu is het vol spanning wachten op de NOD normaal gezien op 27/9!
 
 
 
Ik denk niet dat ik de test nog hoef te doen morgen :( ? net als vorige maand spotting 2 a 3 dagen voor nod. Of ik moet net als 2 dagen geleden nog een innestelingsbloeding hebben. Maar denk het niet. Hij is niet blijven plakken denk ik. Benieuwd wat mijn temp morgen dan doet. 
Ben daarnaast ook beroerd geworden, voel me niet lekker, ik ga slapen. Trusten dames. 
 
Ah Citrus, dat is idd wel erg vervelend :( Laten we hopen dat het toch anders afloopt als vorige maand. Slaap lekker en hopelijk voel je je morgen weer wat beter! 
 
[quote quote=10109947]Ik krijg de melding nod oktober 2018 pagina is foetsie.. hebben meer mensen die melding?[/quote]
Yep, zie ik ook!
 
 
 
Terug
Bovenaan