NOD september 2018..

En ja hoor op na ronde 11. Helaas mijn menstruatie is weer eens om de hoek komen kijken. 
Had er zo'n  goed gevoel bij, dat het ging lukken maar helaas. Op naar volgende maand
 
En ja hoor op na ronde 11. Helaas mijn menstruatie is weer eens om de hoek komen kijken. 
Had er zo'n  goed gevoel bij, dat het ging lukken maar helaas. Op naar volgende maand
 
Hoi Djenn, heel herkenbaar dat de stress de laatste 2 weken een stuk meer is. En je gaat je dan ineens van alles inbeelden en voelen. Mijn man vindt het allemaal spannend dus het hoeft van hem niet direct terwijl ik eigenlijk niet meer kan wachten. Ik denk dat het voor de meeste mannen pas echt serieus wordt als je een eerste positieve test hebt en bijvoorbeeld bij een echo het hartje kan zien. 
Voor alle nieuwe, welkom en op naar een boel positieve testen!
 
@Pareltjuuhh
als ik online lees is de cyvlys lengte in het begin dus van menstruatie naar ovulatie. Over het algemeen is je NOD 14 dagen na je ovulatie. De lengte van je cyclus is dus in het begin sneller als deze korter is en is de luteale fase dus korter.
 
Gefeliciiteerd voor degene die positief getest hebben?
Ik heb even een vraagje.. 6 a 7 dagen geleden mn eisprong gehad. Nu vandaag steken onderin mn buik en last van mn onderrug. Iemand hier ervaring mee? 
 
Vanmorgen weer een slechte reactie op de koffie, toen bleef het even rustig en hoppa, daar was ie weer. Zon moment van hondsberoerd zijn. Het is niet meer misselijk, het is echt flink beroerd zijn. Gelukkig trok dat net voor mijn warm eten weg en heb ik wel weer kunnen eten. Maar ik eet niet vaak meer met blijdschap. De annanas toe was wel weer erg lekker.
 
Hier ook vrijdag NOD.  Nog weinig last. Alleen last van d..rree bah.. hoop dat misschien een voorteken is haha. Maar ga er niet van uit deze keer. Eisprong waarschijnlijk later gehad en niet kunnen klussen helaas. 
Wil pas testen als ik overtijd ben. Vorige keren elke keer negatief dus dan maar geduldig wachten 
 
Terug
Bovenaan